G: Säilytätkö FB:ssä ystävät joiden seinä on piilossa?
Kommentit (23)
vai parilta haluamaltaan tyypiltä?
että mistä te tiedätte, että kaverin seinä on piilotettu? Siis onko se seinä-tekstikin kokonaan poissa vai onko seinä(teksti) näkyvissä, mutta mitään ei näy?
Kiitosj os vastaatte, tämä on tärkeää minulle!
nakyy vain se infosivu. Ja tämän ketjun innoittamana postin pari ihmistä, jotka ovat piilottaneet seinän. Ei oikein järkeä pitää heitä listalla.
piilottaneet minulta,en poistaa heitä kaverilistalta,mutta en osaa piilottaa sivuani? Miten se tehdään??
vaikket halua heidän tietävän sinusta mitään?
En halua, että esim. vanhat opiskelukaverini tai pomoni pääsevät lukemaan statuspäivityksiäni.
vaikket halua heidän tietävän sinusta mitään?
En halua, että esim. vanhat opiskelukaverini tai pomoni pääsevät lukemaan statuspäivityksiäni.
seinän sulkeminen joltain tietyltä henkilöltä tapahtuu?
Vai eikö kukaan tiedä sitä???
Voitte ihan valikoida tietyt henkilöt, jotka ei näe statuspäivityksiäsi. Sellainen automaattioletus.
Jos jostain syystä haluatkin muidenkin näkevän tietyn statuksen, sitä kirjoittaessa klikkaa lukon kuvaa ja valitse "näytä kaikille kavereille"
tyyppi hyväksy mut kaverikseen, kun päivän päästä posti mun näkyviltä kaikki sen kuvat ja seinän, eli mä en näe yhtään mitään siitä tyypistä. Olis ollut hyväksymättä mun pyyntöä, jos ei kerran halua jakaa mulle asioitaan.
Kaikki, jotka ovat peittäneet seinän multa, ovat itse pyytäneet mua kaverikseen.
Minä en itse laita julkisesti näytille kuvia ja statuspäivityksissäni ei ole mitään salaista - eli ei mua haittaa vaikka nämä ihmiset mun seinän näkevätkin.
Toiset käyttää FB:tä eri tarkoitukseen kuin jakaakseen tietoja 900 henkilölle (esim. verkottumiseen). Ja se on ihan ok.
eivätkä he nä minun seinää. aika usein kuitenkin jaan esim statuspäivityksiä kaikkien kanssa.
valokuvien suhteen mulla vain ihan sisäpiiri näkee kaiken, nää joiden olen blokannut seinältäni, näkevät vain prifiilikuvat.
toisaalta olen erilaisissa ryhmissä noisen seinäblokattujen kanssa, ja paljon sovitaan tapaamisia ja muutakin infoa jaetaan.
kai se on "piireistä" kiinni millaiset tavat fesessä on. mun maailmassa on aika yleistä ettei kaikki jaa kaikkea kaikkien kanssa.
itseäni ottaa päähän suunnattomasti sellaiset etäiset kaverit, joiden kanssa voi niitä näitä jutella ja puhua säästä, jotka sitten ovat kommentoimassa joka ikistä liikettäni, ja erityisesti ilmoittavat ihan kaikesta omasta elämästään. tollaset tekis mieli joskus pudottaa listoilta pois kokonaan.
Mä käyn just läpi mun fb-kavereita ja poistan raakasti ne, jotka on piilottaneet seinänsä. Pari löytyi.
harvoin kenenkään statuspäivityksiä, etten edes tiedä kenen seinä on minulta suljettu ja kenen ei. Se ei oikeastaan kiinnosta, koska minulle fb on enemmän tietynlainen osoitemuistio jota kautta saa näppärästi yhteyden ihmisiin, mutta ei niinkään kuulumisten vaihtopaikka. Sen teen mieluummin muuta kautta.
itse olen laittanut seinän piiloon kaikilta ala-asteen luokkakavereilta ja muilta, joiden kanssa en ole tekemisissä muuten, mutta jotka ovat minua kaverikseen pyytäneet.
Tuoltahan nuo löytyy.
Voisiko joku kertoa tarkemmin, miten se seinän piilottaminen onnistuu??
Tuoltahan nuo löytyy.
Voisiko joku kertoa tarkemmin, miten se seinän piilottaminen onnistuu??
ja muut vastaavat facebookissasi.
kaikilta ala-asteen luokkakavereilta ja muilta, joiden kanssa en ole tekemisissä muuten
miksi en säilyttäisi?