Siis kuka imbesilli laittaa POJAT virpomaan :-D
hah hah sallikaa mun nauraa!!!Mulla 3 poikaa, eikä ole ikinä tullut mieleenkään, että he virpoisivat, inhoan koko kerjäämiskulttuuria muutenkin. Ja siis, noidathan ovat pääsääntöisesti naispuolisia hahmoja...meidän pojat eivät ikikuunapäivänä pukis mekkoa tai essua päälleen. Naurettavaa.
Kommentit (34)
ja kuka normaali poika haluaa pukeutua noidaksi? en ymmärrä.
ap
Sä et varmaan ymmärrä monia muitakaan asioita?
joskus omasta ymmärtämättömyydestään on parempi pysyä hiljaa, ettei ihan tyhmää kuvaa anna itsestään.
Muutenkin oikein oksettaa tän palstan ämmät, joiden suhtautuminen lapsiin on aivan kamala! Toisten lapsille puhutaan törkeästi ja kohdellaan kuin vierasta sikaa!!! Hävetkää!
mutta eivät uskalla sitä ääneen sanoa, kun tietävät äitinsä kannan. Ei niin kamalan normaalia sekään...
voi pojatkin lähteä virpomaan :) eikä pojilla tarvitse olla hametta päällä, meillä oli viitta.
ja kuka normaali poika haluaa pukeutua noidaksi? en ymmärrä. ap
missälie pöndellä tee muut oikeen ootte jos vielä 12v pojat virpoo mekoissaan...HAH HAH HAH :-D
No kiitos nauruista kuitenkin..
ap
Ap. lienee provon tehnyt 14-vuotias?
ja kuka normaali poika haluaa pukeutua noidaksi? en ymmärrä. ap
missälie pöndellä tee muut oikeen ootte jos vielä 12v pojat virpoo mekoissaan...HAH HAH HAH :-DNo kiitos nauruista kuitenkin..
ap
Ole hyvä nyt nauruista kuitenkin. :-))
ei ole mitään telemistä keskenään. Virpominen ei ole sukupuolisidonnaista, ei myöskään ikärajoitteista. Siunausta voi toivottaa aikuinenkin virpoen tai ilman.
oli Merlin joka oli miespuolinen.
Meillä poika ei ole noita tänä vuonna vaan munamies... häntäkin esittää mies.
Tiedän ap kaltaisen ihmisen, he miehensä kanssa kilpaa pilkkasivat 7v poikaansa kun olisi halunnut virpomaan, on tyttöjen hommaa kuulema. Poikaparka,ei voi muuta sanoa.
Ap:n kotona ei varmaankaan saa pukea poikaa punaiseen, on vain maskuliinisia leluja jne.
Ap, olet ahdasmielinen ja typerä. Ja kaikenlisäksi et edes tajua sitä, sääli...
Säälittävää ap!
Voihan poika pukeutua vaikka pupuksi tai noidan kissaksi.
Ja etkö naamiaisista ole koskaan kuullut?Niissäkin perinteiset sukupuoliroolit rikotaan ihan tarkoituksella.
virpoo kanapuvussa ;) Enkä laittanut virpomaan, ihan itse haluaa mennä.
en ymmärrä.
ap