Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te siitä virpomisesta jo tänään vouhotatte, viikon päästä lauantaina virvotaan!!

Vierailija
17.04.2011 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on palmusunnuntai ja tänään virvotaan!

pässi!

Vierailija
2/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä virvotaan palmusunnuntaina eli tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin virvotaan kun kokkokin poltetaan eli pääsiäislauantaina! Näin se oli jo silloin kun minä yli 20v sitten olin pääsiäisnoitana virpomassa.

T. Ap

Vierailija
4/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaa etelä-Suomeen niin näkisit palmusunnuntaina virpojia :)))

Vierailija
5/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄNÄÄN VIRVOTAAN,JA VIIKON PÄSTÄ HAETAAN VASTA PALKKA. niin se menee oikeaoppisesti- nykykakarat on vaan niin ahneita,että kaikki-mulle-heti....

Vierailija
6/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokkoja polteta kuin juhannuksena. Näin oli jo silloin kun minä olin yli 30 vuotta sitten virpomassa (ja aina palmusunnuntaina).

Vierailija
7/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEASTI: TÄNÄÄN VIRVOTAAN,JA VIIKON PÄSTÄ HAETAAN VASTA PALKKA. niin se menee oikeaoppisesti- nykykakarat on vaan niin ahneita,että kaikki-mulle-heti....

oikeasti ens lauantaina, ja palkan saa siinä samalla. Sitten mennään kokolle.

Mä vähän luulen, että ap vedättää teitä.

Vierailija
8/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko valtakunnallinen uutislähetyskin erehtynyt päivästä? He eivät tiedä, että ap on jo yli 20 vuotta polttanut kokkoja ja virponut vasta viikon päästä!!!

Vierailija
9/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on päivän selvä provo :)

Mutta kiva avautua kun ei kellekään muulle voi kiukutella :)

Vierailija
10/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEASTI: TÄNÄÄN VIRVOTAAN,JA VIIKON PÄSTÄ HAETAAN VASTA PALKKA. niin se menee oikeaoppisesti- nykykakarat on vaan niin ahneita,että kaikki-mulle-heti....

oikeasti ens lauantaina, ja palkan saa siinä samalla. Sitten mennään kokolle. Mä vähän luulen, että ap vedättää teitä.

Vierailija
11/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄNÄÄN VIRVOTAAN,JA VIIKON PÄSTÄ HAETAAN VASTA PALKKA. niin se menee oikeaoppisesti- nykykakarat on vaan niin ahneita,että kaikki-mulle-heti....

minäkin olin siis nykykakara virpoessani 30 vuotta sitten?

Vierailija
12/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

virvotaan vasta ensilauantaina ja poltetaan pääsiäiskokkoja.

Taitaa olla vaan Etelä-Suomessa niin ahneita kakaroita, että ovat viikon etuajassa :D

Vierailija
13/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai nykykakarat hahhahhaa

minäkin olin siis nykykakara virpoessani 30 vuotta sitten?

T: toinen nykykakara

Vierailija
14/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä Pohjanmaalla virvotaan vasta ensilauantaina ja poltetaan pääsiäiskokkoja.

Taitaa olla vaan Etelä-Suomessa niin ahneita kakaroita, että ovat viikon etuajassa :D

Vierailija
15/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykykakarat oli ahneita jo 20 vuotta sitten, jolloin vanhimmat lapseni meni virpomaan ja saivat palkkansa saman tie.

Ja nyt täällä huutelee nuo 20-30-vuotiaan perheenäidit, jotka itse ovat siis myös saaneet "kaikki-mulle-heti-nyt" 80-90-luvun taitteessa virpomispalkkansa heti.

Vierailija
16/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikia trullittelupäivä on kyllä lankalauantai.

Pikkuusen on tihkaassu, ku on pitänyt opetella tämä "väärä päivä" virpomispäiväksi, ku on tullu muutettua liian pohojooseen.

Vierailija
17/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, non pääsiääsvalakioota eikä mitään "kokkoja"

teini-ikäiseksi asti maakunnassa ja nyt aikuisella iällä muuttanut järviseudulle, mutta kyllä oon aina kuullut kokoista puhuttavan.

Vierailija
18/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Pohjanmaalta kotoisin ja käynyt pikkutyttönä lauantaina virpomassa. Muutin opiskelemaan Pohjoiseen ja ihmettelin ensimmäisenä vuonna, miksi ihmeessä trullit käy jo viikkoa liian aikaisin (siis siihen verrattuna mihin olin tottunut) virpomassa.

Ihmettelen tätä tuomitsevaa tyyliä täällä. Miksi ei vain voida hyväksyä sitä, että eri puolilla on erilaisia tapoja, ihan niinkuin eri murteita.

Vierailija
19/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaalta olen muuttanut etelään ja vasta ensi lauantaiksi on varattu trulleille karkkia. Tänään meiltä ei saa mitään. Ei ole viikon päästä jonoa ovella, saadaan syödä kaikki itse :)

Vierailija
20/24 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan jokaisen olisi jo sen verran hyvä omata yleistietoa, että tietää eri paikkakunnilla virvottavan vähän eri aikoina:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi