mun mies sanoi että
olis mielenkiintoista panna muita naisia, mutta on hyödyllistä olla mun kaa.
On kuulemma melkein päivittäin sellanen olo.
Mitä mieltä? pitäskö tässä luovuttaa? erota?
vauva tulossa ja mielentila herkkä..
Kommentit (29)
Älä nyt tuollaisesta eroa. Miehesi nyt puhuu, mitä mielessä liikkuu. Voisit tietenkin tehdä selväksi, ettet halua kuulla hänen seksifantasioistaan, vielä vähemmän haluat hänen toteuttavan niitä.
OMG hyvin olet vakkasi valinnut =0
haluaisi harrastaa seksiä muiden naisten kanssa, koska ei kuulemma ole luonnollista olla yksiavioinen. No minä siihen, että ok, mutta sitten se varmaan pätee myös toisinpäin.
Ei ole sen jälkeen puhunut asiasta, vaan pikemminkin varmistelee, että olenhan vain hänen.
On kuulemma melkein päivittäin sellanen olo.Mitä mieltä? pitäskö tässä luovuttaa? erota?
vauva tulossa ja mielentila herkkä..
Mutta eikö sinulla muka tekisi mieli vierasta? Puhun mieheni kanssa varmaan viikoittain siitä, miten mukavaa meistä molemmista olisi ajatuksen tasolla panna vierasta, mutta käytännön tasolla on parempi pysyä omassa.
haluaisi harrastaa seksiä muiden naisten kanssa, koska ei kuulemma ole luonnollista olla yksiavioinen. No minä siihen, että ok, mutta sitten se varmaan pätee myös toisinpäin.
Ei ole sen jälkeen puhunut asiasta, vaan pikemminkin varmistelee, että olenhan vain hänen.
jossa sai olla monta vaimoa yhdellä miehellä?
Kohta meidän suomalaisten bussikuskien vaimot ovat ihmeissään, "kukas tuo Mirja on?" "No se on vain yksi näistä vaimoistani...."
On kuulemma melkein päivittäin sellanen olo.Mitä mieltä? pitäskö tässä luovuttaa? erota?
vauva tulossa ja mielentila herkkä..Mutta eikö sinulla muka tekisi mieli vierasta? Puhun mieheni kanssa varmaan viikoittain siitä, miten mukavaa meistä molemmista olisi ajatuksen tasolla panna vierasta, mutta käytännön tasolla on parempi pysyä omassa.
että olispa hienoa jos toi panis mua.. jne..
ja etten haluisi olla mieheni kanssa.
onko normaalia ajatella niin melkein päivittäin ettei tahdo olla kumppanin kanssa?
ja että sitten kuitenkin on yhdessä koska se on käytännöllistä.. ihan kuin olisin käytännöllinen tavara. en ihminen.
-ap
vauva tulossa ja mielentila herkkä..Mutta eikö sinulla muka tekisi mieli vierasta? Puhun mieheni kanssa varmaan viikoittain siitä, miten mukavaa meistä molemmista olisi ajatuksen tasolla panna vierasta, mutta käytännön tasolla on parempi pysyä omassa.
onko normaalia ajatella niin melkein päivittäin ettei tahdo olla kumppanin kanssa?
ja että sitten kuitenkin on yhdessä koska se on käytännöllistä.. ihan kuin olisin käytännöllinen tavara. en ihminen.-ap
...on silkasta fantasiasta, ei oikealla ajattelun/suunnittelun tasolla tapahtuvasta vieraissa käymisestä. Siinä on niin suuri ero että se sinun täytyy ymmärtää (ellet ole persu).
ja että sitten kuitenkin on yhdessä koska se on käytännöllistä.. ihan kuin olisin käytännöllinen tavara. en ihminen.-ap
...on silkasta fantasiasta, ei oikealla ajattelun/suunnittelun tasolla tapahtuvasta vieraissa käymisestä. Siinä on niin suuri ero että se sinun täytyy ymmärtää (ellet ole persu).
Tai Räsänen.
Vakka valitsee kannen.