Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskaltaisitteko matkustaa yksin USAan, jos osaisitte

Vierailija
16.04.2011 |

enkkua auttavasti?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä päin usaa asustelet ja kauanko oot asunu?mulla on haaveissa päästä joku päivä usaan ja pohjoseen,Idahoon tai Montanaan.kuuullostaa näin äkkiä vaikealta sinne päästä.en halua mihinkään turistikohteeseen.ihan luonto on jo pelkkä himo päästä sinne.olis varmaan hyvä je helpotus jos tuntisi sieltä jonkun koska englanninkieli ei ole parhaasta päästä todellakaan..

Vierailija
2/52 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ Jos toinenkin virkailija pitää sinua liian epäillyttävänä, niin ne lähettävät sinut seuraavalla lentokoneella takaisin Suomeen.

Ei niillä ole varaa lähetellä ihmisiä lentokoneella kotiin. Putkaan kyllä voivat laittaa odottaan

ei USA.

Jos mulla ei ole rahaa siihen seuraavan lentokoneen lähtöön niin kyllä se on USA joka sen lipun maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

englantia osaat? Tottakai uskaltaa, siellähän sitä oppii sitten. Minä olin ystäväni kanssa (en siis ihan yksin) viime syksynä 2,5 viikkoa floridassa. Eipä ne itekään siellä niin täydellistä englantia osaa ja kyllä ne ymmärtää passista että olet ulkomaalainen, ettet voi kaikkea ymmärtää, siis siellä lentoentällä ja suomalaisia vissiin pidetään suht harmittomina ameriikoissa ja jos tuntuu ettet osaa, lyöttäydy jonkun suomalaisporukan kylkeen, kyllä siellä maanmieheltä apua saa. Me oltiin kohtalaisen huonolla kouluenglannilla ja kohtalaisen suuntavaistottomina. Vuokrattiin auto ja kierrettiin koko Florida ja hyvin pärjättiin, vaikka matka oli kohtalaisen lyhyt oli se sellainen kielikylpy että nykyään uskallan kotonakin puhua englantia ulkomaalaisten kanssa. Amerikan englanti kuulostaa niin tutulta kun Suomessa todella paljon katsellaan amerikkalaisia elokuvia. Olen ollut myös Englannissa ja siellä se englanti kuulosti paljon vieraammalta ja vaikeammalta. Hyvä tapa opiskella kieltä on lukea englanninkielistä kirjallisuutta tai lehtiä (esim. ne amerikkalaiset versiot 7-päivää lehdestä on aika helppolukuisia).

Vierailija
4/52 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ Jos toinenkin virkailija pitää sinua liian epäillyttävänä, niin ne lähettävät sinut seuraavalla lentokoneella takaisin Suomeen.

Ei niillä ole varaa lähetellä ihmisiä lentokoneella kotiin. Putkaan kyllä voivat laittaa odottaan

ei USA.

Jos mulla ei ole rahaa siihen seuraavan lentokoneen lähtöön niin kyllä se on USA joka sen lipun maksaa.

Onhan sinulla jo paluulippu.

Vierailija
5/52 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/52 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran 17 vuotiaana

Vierailija
7/52 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei USA.

Vierailija
8/52 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten mentiin miehen kanssa, hän osaa englantia ja jumiuduttiin siihen tarkastukseen. Vihreä visahakemus (viisumihakemus, mutta puhuvat vaan visasta)(visahan on luottokortti) oli 3 kertaa (muka) väärin täytetty. En vieläkään tajua, mikä siinä oli väärin. Mies haaveilee uudesta matkasta sinne, en halua lähteä enkä toisaalta häntä päästää.

*REPS*

Vierailija
9/52 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko oot asunu jenkeissä ja missä päin asustelet?mulla on suunnitteilla tulevaisuudessa päästä sinne,toivon mukaan!

Vierailija
10/52 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaako tavallinen passi. Minulla on passi mikä on myönnetty vuonna 2004 ja siinä ei ole mitään sormenjälkitunnistetta tms. Kelpaako se?

Vierailija
11/52 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei USA.

Se voi olla vaikka 3kk päähän

Vierailija
12/52 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei USA.

Se voi olla vaikka 3kk päähän

Vierailija
13/52 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut on itseasiassa käännytetty kerran ja tosiaan joudut vartijasaattueessa kuulusteluhuoneesta suoraan seuraavaan paluukoneeseen. Sen maksun kattaa se sun paluulippu, oli se suuniteltu paluu milloin tahansa, sillä ei ole väliä.

Minulta ei kysytty maksusta mitään missään vaiheessa, mutta tosiaan pari tonnia meni lipun hintana pöntöstä alas sillä keikalla. Oli kiva nähdä lentokenttä ja kuulusteluhuone! heh =D

Tästä on jo vuosia. Nyt asun USAssa ja olen viimein kotona. Ihanaa. =D

Vierailija
14/52 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tosin tarkoittaa auttavasti?

Vierailija
15/52 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut on itseasiassa käännytetty kerran ja tosiaan joudut vartijasaattueessa kuulusteluhuoneesta suoraan seuraavaan paluukoneeseen. Sen maksun kattaa se sun paluulippu, oli se suuniteltu paluu milloin tahansa, sillä ei ole väliä.

ap

Vierailija
16/52 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi käännytettiin?

lähtisin kotiin sitten kun se aika koittaisi.

Vierailija
17/52 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei kysytty maksusta mitään missään vaiheessa, mutta tosiaan pari tonnia meni lipun hintana pöntöstä alas sillä keikalla. Oli kiva nähdä lentokenttä ja kuulusteluhuone! heh =D

Tästä on jo vuosia. Nyt asun USAssa ja olen viimein kotona. Ihanaa. =D

Jos on pelkkä menolippu niin sitten varmaan saa jäädä? Tai jos palautetaan niin menee Setä-Samulin rahapussista

Vierailija
18/52 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen käynyt kaverini kanssa, eikä olisi mitään ongelmaa lähteä yksinkään.

Olen matkustanut lasten kanssa paljonkin ainoana aikuisena ulkomailla ja ilman ongelmia.

Vierailija
19/52 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epävarma niin mä en matkustais mihinkään.

tai no ehkä mummolaan naapuripitäjään. mut sillonki olis varmaan pissat housussa.

Vierailija
20/52 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut on itseasiassa käännytetty kerran ja tosiaan joudut vartijasaattueessa kuulusteluhuoneesta suoraan seuraavaan paluukoneeseen. Sen maksun kattaa se sun paluulippu, oli se suuniteltu paluu milloin tahansa, sillä ei ole väliä. Minulta ei kysytty maksusta mitään missään vaiheessa, mutta tosiaan pari tonnia meni lipun hintana pöntöstä alas sillä keikalla. Oli kiva nähdä lentokenttä ja kuulusteluhuone! heh =D Tästä on jo vuosia. Nyt asun USAssa ja olen viimein kotona. Ihanaa. =D

Jos on pelkkä menolippu niin sitten varmaan saa jäädä? Tai jos palautetaan niin menee Setä-Samulin rahapussista

koneeseen Suomessa ellei ole maahantuloluvat kunnossa.

Usko jo vahemmalla etta itse maksat tunarointisi, ei USA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi