Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taapero herää vielä 4-6 kertaa yössä. Mikä avuksi?

Vierailija
16.04.2011 |

Taaperomme herää aina valtavaan huutoon yöllä ja häntä on vaikea saada tassuttelemalla takaisin uneen. Keinot ja jaksaminen on loppu. Mikä neuvoksi?

Heräämisiä on 4-6 kertaa yössä ja oma jaksaminen kovilla kun yöheräilyjen takia työkyky on laskenut tosi paljon mutta pakko olisi jaksaa töissä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tuota sängyn siirtämistä takaisin meidän huoneeseen. Haaveilemme toisesta lapsesta ja ikäni puolesta olisi toinen lapsi "tehtävä" jos sellaista vielä haaveilee. Mutta tämä kamala univelka ja heräilykierre pohdituttaa. Jos olisi siinä vielä toinenkin vauva heräilemässä.

Vierailija
2/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tuota sängyn siirtämistä takaisin meidän huoneeseen. Haaveilemme toisesta lapsesta ja ikäni puolesta olisi toinen lapsi "tehtävä" jos sellaista vielä haaveilee. Mutta tämä kamala univelka ja heräilykierre pohdituttaa. Jos olisi siinä vielä toinenkin vauva heräilemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pahemmalta kuin meillä. Siis tuo huuto. En tiedä, jos täältä löytyisi teidän tapaukseenne apua, olen ketjun ap.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1371160/nyt_apua_taa…

Vierailija
4/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen sängyn meidän sänkymme viereen. Nyt on ihan sama, montako kertaa lapsi herää, koska hän näkee mut siinä vieressä ja nukahtaa heti uudelleen, tai sitten kömpii viereen josta kippaan hänet takaisin omaan sänkyyn hetken päästä. Minulle on kaikkein tärkeintä, että minä saan nukkua, joten nukkukoon vieressä ihan tasan niin kauan ettei enää heräile öisin. :)

Vierailija
5/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa yössä. Joskus riittää peiton korjaus, joskus itkee ja pitää rauhoitella. Kai se joskus loppuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä