Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pettämisessä eniten loukkaa?

Vierailija
16.04.2011 |

Hei

Mietin näitä monia aloituksisa, kun pelätään, epäillään, tiedetään, että puolisolla on ollut seksisuhde toisen kanssa. Ymmärrän loukkaantumisen, koska oletus on, että puolisot suuntaavaat kyseiset tunteet vain toisiinsa. Mutta miksi? Millä tavalla se on toiselta pois. Itse tätä juuri mietin. Miten se oikeastaan minun elämääni vaikuttaa, jos toinen vapaa-ajallaan tekee mitä tahtoo?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on se asia joka erottaa parisuhteen ystävyyssuhteista ja tekee siitä suhteesta ainutlaatuisen. jos puoliso pettäisi suhde menettäisi sitä ainutlaatuisuutta ja minä menettäisin myös, en olisi enää puolison silmissä ainutlaatuinen, ainoa.

Vierailija
2/16 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkokännipettämisessä minua loukkaisi eniten se, että mies ottaa sen riskin, että menettää minut ja lapsensa pelkän kännikokeilun takia. Se loukkaisi hirveästi.

Pitkäaikainen suhde, jossa tavataan harkitusti, loukkaisi minua sen suunnitelmallisuuden takia, mies ei siis välittänyt tarpeeksi ja varmaan myös valehteli..luottamus menisi mieheen.

Jos mies rakastuu ja jättää minut ja lapset rakastamansa naisen takia, sen ymmärrän..en halua pitää miestäni väkisin jos on onnellinen toisen kanssa muualla.

Tätä mieltä minä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin aseteltu kysymys.

Itseäni loukkaisi eniten se, että toinen tietää sen loukkaavan, mutta teki silti. No, tiedän ettei tämä vastannut kysymykseen ihan suoraan.

Riittämättömyyden tunnehan siitä tulisi. Halusi pitää toista hyvänä ja olla onnellinen hänen kanssaan, mutta silti toinen lähti hakemaan nautintoa muualta. Myönnän, että minä tuskin pääsisin pettämisestä yli. Rakastan vaimoani niin paljon, että toivon, että hän pystyisi jonkun satunnaisen hairahduksen pitämään omana tietonaan. Toisaalta tunnen hänet niin hyvin, että tiedän sen tuskin onnistuvan.

Vierailija
4/16 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelee, että se ei voi loukata, mitä toinen tekee vapaa- ajallaan, niin sitten pitäisi hyväksyä myös esim. jatkuva ryyppääminen, rötöstely, toisten ihmisten hakkaaminen jne, koska eihän ne muhun liity tai mua vahingoita..

Vierailija
5/16 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhdehan on sopimus.

Jos sopimus on etta saa vapaa ajallaan tehda mita vaan ( Esim. naIda muiden kanssa, tuhlata omat tai yhteiset rahansa, hakata joku viaton puistossa, ryostaa lahikauppa tai diilata huumeita tai ihan mita vaan. ..) niin eihan siina tosiaan ole parisuhteen kannalta mitaan harmia. Siis kun sopimuksesta pidetaan kiinni .

Mutta jos luottamus toiseen menee niin se on huono juttu.

Ja ne rajat on kaikilla omat.

Joilllekin on tosiaan ok, etta. On sivusuhteita ja toisille ei.. Ei siina sen lummempaa..

Vierailija
6/16 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että minä en olekaan hyvä ja hyväksytty, kuten olen salaa aina epäillytkin, ja että joku toinen paikkaa kaikki puutteeni.

Vierailija
7/16 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuule itekkää tiiä. järki ja tunteet sanoo eri asioita

Vierailija
8/16 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on mun mielestä ihan ok. Mun mies vaan eli pari vuotta kaksoiselämää, hyvin piti salassa aikansa, se loukkasi.

Vierailija
9/16 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää, että jää yksin. Häpeää, että on niin huono ettei riitä edes miehelleen.

Ehkä.

Vierailija
10/16 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on luvattu olla uskollisia ja sitten sillä ei olekkaan mitään arvoa.

Ja kyllä mä tautejakin pelkäisin. ex sai petturireissulla kupan:( onneksi mä en saanut tartuntaa.

Vierailija
11/16 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on osoitus epäluottamuksesta, itsekkyydestä. Se saa toisen tuntemaan itsensä tyhmäksi, riittämättömäksi ja turhaksi.

Totta on ettei se ole toiselta pois. Seksiä riittää varmaan pettämisen jälkeenkin.

Vierailija
12/16 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten ole ehkä mieheni mielestä tarpeeksi kaunis.

Jos siis pettää mua kauniimman kanssa.

Vierailija
13/16 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On loukkaavaa, jos jompi kumpi lähtee jakelemaan tunteitaan ulkopuoliselle. Parisuhteessa täytyy voida luottaa siihen, että toinen tekee parhaansa juuri meidän suhteemme eteen ja suuntaa rakkautensa minuun. Etenkin, kun seksi on niin intiimi asia. Mekaanisesti ajateltuna se on toki vain yhdyntä, mutta tunnetasolla paljon enemmän.

Lisäksi ongelmia ovat sukupuolitaudit, ei-toivotut raskaudet ym.

Vierailija
14/16 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa mua ei haittaa jos mies kävisi yhden illan juttuja painamassa. Todennäköisesti olisi joku kännisekoilu, jossa ei tunteita mukana. Sanon periaatteessa koska äärimmäisen pöpökammoisena pelkäisin saavani jonkun sukupuolitaudin. Kortsusta huolimatta sellainen voi tarttua.

Pitkä sivusuhde sen sijaan, olisi täydellinen petos. En usko että kukaan jaksaa ylläpitää suhdetta jos jonkintasoisia syvempiä tunteita ei olisi mukana. Pitempi suhde tarkoittaisi että mies on löytänyt toisesta naisesta sen mitä minä kuvittelin hänelle antavani. joutuisin siis pohtimaan enkö olekaan hyvä ja riittävä tällaisena. On ikävä todeta että tuolla on joku jota puoliso pitää parempana...

Vierailija
15/16 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua sen vertaa, että tekee kaikkein suurimman loukkauksen minua kohtaan ja menee ja pettää.

Olen päästänyt hänet sydämeeni, koska olen virheellisesti luullut hänen kunnioittavan tätä erityisasemaa. Sydän siinä rikki menee.

Vierailija
16/16 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan helvetin itsekästä suoda itselleen etuoikeuksia mitä ei toiselle suo.Jos pettää, pitää antaa toisen valita haluaako hän jatkaa suhdetta vai ei.Eli valehtelu ja valheessa eläminen on se pahin juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi