Voiko lapsi saada S-etukortin? siis rinnakkaiskortin?
Kommentit (7)
Lapsetkin voi saada S-Etukortin käteiskorttina, minkä ikäinen vaan nyt korttia tarttee. Tiedän omien lasten osalta, että on muuten aika kova juttu tenavalle saada eka oikea kortti! Maksukorttina sen voi saada 7 v täyttäneelle, jos vaan vanhemmat niin haluaa. Mutta vaan sellaisena, ettei tiliä voi ylittää, että ostaessa aina saldo tarkistetaan.
Ikäraja on muistaakseni 7v.Ja tietysti vain se käteiskortti, jolla voi kerryttää bonuksia, mutta ei maksaa. Kun olin töissä S-ryhmässä, myös lapsi sai henkilökuntatarran.
Kyllä meillä vaan on neljällä lapsella rinnakkaiskortit :D Nuorin on 5v,toinen 6v kolmas7v ja vanhin 11v
Eikä kukaan meille ole mitään ikärajoista sanonut
T:Mamma vantaalta
On kirjastokortti, plussakortti ja uimaseuran kortti.
Kavereiltansa sai mallin ja on hirveän tärkeää, että niitä kortteja lompakossa on.
Nykyään lapset on niin ajantasalla.
Ikäraja on muistaakseni 7v.Ja tietysti vain se käteiskortti, jolla voi kerryttää bonuksia, mutta ei maksaa. Kun olin töissä S-ryhmässä, myös lapsi sai henkilökuntatarran.
Kyllä meillä vaan on neljällä lapsella rinnakkaiskortit :D Nuorin on 5v,toinen 6v kolmas7v ja vanhin 11v
Eikä kukaan meille ole mitään ikärajoista sanonut
T:Mamma vantaalta
Arveluttavaa mielestäni liittää lapsi tuollaiseen järjestöön. Setusta ei ole enää pitkä matka setaan.
Ja tietysti vain se käteiskortti, jolla voi kerryttää bonuksia, mutta ei maksaa. Kun olin töissä S-ryhmässä, myös lapsi sai henkilökuntatarran.
muistaakseni siinä oli jotain ehtoja. En ole varma, voiko käyttää pankkikorttina vaan ainoastaan kerätessä bonusta.