raskaaksi tuleminen ja vakituisen työn saaminen
En nyt osaa otsikkoa oikein muotoilla mutta ongelmani siis on se että olen nyt tehnyt sijaisuutta kaksi vuotta samassa työpaikassa ja todennäköisesti olen saamassa jossain vaiheessa vakituisen paikan sieltä, mutta haaveissani olisi tulla raskaaksi ensivuonna.
Nyt mietin että pitäiskö asiasta kertoa johtajalle vai olla inhottava ja pitää tieto salassa niin kauan kun olen saanut vakipaikan. Jos kerron asiasta niin pelkään että hän ei suunnittelekkaan minua enää vakituisesksi mutta toisaalta taas olen ollut siellä töissä jo kaksi vuotta ja oletan että minusta tykätään, haluaisin olla rehellinen, tuntuis pahalta tehdä työsopimus ja heti melkein ilmoittaa että jään muuten sitten äitiyslomalle.
Kommentit (3)
koska siinä voi vierähtää vuosi jos toinenkin ennenkuin tulet raskaaksi. Sit kun on ajankohtainen, niin sit kerrot johtajalle.
on valitettavasti sattumankauppaa ja kohdallasi toistaiseksi vain hypotettisia kysymyksiä.
Tuo siis johdantona siihen että älä puhu työnantajalle mitään vauva-aiheesta vaan kerro että olisit iloinen vakipaikasta!
Kyllähän jokainen työnantaja tajuaa sanomattakin että 20-40v nainen on riskiryhmää.
Onnea yritykseen! Siis siihen vauvaan!
miettiä vasta sitten kun tilanne eteen tulee =O
Ethän voi tietää milloin tulet raskaaksi vai tuletko ja milloin saat vakkaripaikan vai saatko...