ikävin lentomatkasi?
Kommentit (26)
Ensimmäiset 7 tuntia 8 tunnin lennosta menivät hyvin, kunnes alkoi järjetön myrsky ja turbulenssi. Kone ei päässyt JFK:lle laskuun, joten se kierteli kentän yllä ylimääräisen tunnin ennen kuin laskeutui Newarkiin. Kyseinen kenttä oli myrskyn takia täysin sekaisin, joten jouduimme odottelemaan tuulessa huojuvassa koneessa vielä 5 tuntia ennen kuin pääsimme terminaaliin.
Takana istuva ei voi edes syödä kunnolla. Moni käyttää pöytää muuhunkin niin sitäkään ei siis voi käyttää jos edellä istuvan selkänoja on kallistettu.
Matka Helsingistä Souliin tai toisinpäin. Kippasin tuolin selkänojan taakse tarkoituksena nukkua niin takana oleva Korelainen vanhempi herrasmies rytkyytti selkänojaa seuraavat 5 tuntia. Kun en kertakaikkiaan suostunut reagoimaan kaverin tönimisiin niin herra luovutti heti viiden tunnin jölkeen =)
Takana istuva ei voi edes syödä kunnolla. Moni käyttää pöytää muuhunkin niin sitäkään ei siis voi käyttää jos edellä istuvan selkänoja on kallistettu.
Matka Helsingistä Souliin tai toisinpäin. Kippasin tuolin selkänojan taakse tarkoituksena nukkua niin takana oleva Korelainen vanhempi herrasmies rytkyytti selkänojaa seuraavat 5 tuntia. Kun en kertakaikkiaan suostunut reagoimaan kaverin tönimisiin niin herra luovutti heti viiden tunnin jölkeen =)
Sä osaat varmaan vastata mun kysymykseen! Kysyin aiemmin illalla tuossa toisessa asiaa käsittelevässä ketjussa sitä, että jos todella on sitä mieltä, että sitä selkänojaa ei saa laskea alas, niin pidätkö todella itse pitkillä lennoilla koko ajan sen selkänojan jäykästi pystyasennossa?
itse en lennä paljon, mutta olen lentänyt lähinnä noita pitempiä lentoja. En esim. voisi kuvitella, että lentäisin Australiaan nukkumatta tai vaihtoehtoisesti nukkuisin koko matkan penkki pystyssä.
Valista mua! Miten teet?
Olen lentänyt paljon Atlantin yli ja enpä ole tosiaan koskaan pistänyt penkkiä kallelleen paitsi ne pari kertaa ykkösluokassa kun piti kokeilla teknisen hianon tuolin säätöjä. Ainakin minä pystyn vaivatta nukkumaan tuoleissa ilman kallistamista kun muotoilen tyynyn sopivasti. En käytä silmälappujakaan. Kerran olen kokeillut kuulokkeilta, joista tulee hiljaisuutta, mutta en tarvii niitäkään, ellei koneessa ole huutajia ja muita kälättäjiä. Olen hyvä nukkuja ja aikaeroista selviän myös helposti.
ikävin oli lento oli se joka lähti puoli vuorokautta myöhässä. En päässyt kentältä pois, vaan siellä terminaalissa joutui odottamaan. Myöhästymisen syyksi yhtiö ilmoitti epämääräisesti teknisen vian. Olen lievästi lentopelkoinen, joten kun viimein yön kentällä valvoneena pääsin koneeseen aloinkin pelätä sen putoamista.
Kaikki matkatavarat olivat käytävällä, tuulet paiskoivat konetta kuin rukkasta. Päästiin perille, mutta viikon kuluttua se sama kone putosi.