Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska sähkölämmitteisen talon patterit voi napsauttaa pois päältä?

Vierailija
16.04.2011 |

Takalla saan lämmitettyä lisäksi parin päivän välein. Asun Tampereen eteläpuolella, joten päivisin ainakin alkaa olla jo lämmintä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

patterit pois päältä jo viikon verran. Tosin ilmalämpöpumppu pitää lämpöä hyvin, uskoisin takan tekevän saman. Patterit pois vaan :)

Vierailija
2/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on patterit olleet ainoastaan öisin päällä. Paukku pakkasillakin päivällä lämmitän puilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkumetreillä olen tällaisessa sähköllä lämpiävässä talossa. Kiitos siis neuvoista, otankin heti kaikki patterit pois. Saahan ne sitten takaisin jos alkaa paleltaa =)

Vierailija
4/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli patterit päällä vaan ihan pahimmilla pakkasilla muutaman viikon ja muuten ollaan lämmietty uunia/takkaa. Hyvin on tarettu koko talvi ;D

Vierailija
5/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on termostaatti ja patterit päällä aina.

Vierailija
6/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 25 asteen lämmittää yksinään ilmalämpöpumppu.

Vierailija
7/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ne patterit voi ottaa pois päältä sillon ku itestä siltä tuntuu! kokeilemallahan se selviää, ei täältä!:D

Vierailija
8/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo pitemmän aikaa napsutellut ne pois päältä päiväksi keittiöstä ja eteisestä. Olkkarissa ja makkarissa olen antanut olla päällä. Tänään sammutin sit olohuoneenkin patterin kun aurinko on tähän paistanut koko päivän.

Vierailija
9/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termostaatti kytkee patterit pois kun huonelämpö on asetetussa. Pattereita ei siis teoriassa tarvitse kytkeä koskaan pois päältä.

Kesällä jos pitää ikkunoita auki niin patterit voi mennä vahingossa päällä (jos ulkoilma on kylmempi kuin asetusarvo).

Vierailija
10/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin käyttää tarvittaessa ilmalämpöpumppua. Lämpöä tuo myös lattialämmitykset saunalla, isossa lasten kylpyhuoneessa ja suurimmassa lastenhuoneessa. Lapinlääni.