Tajusin just, ettei mulla ole yhtään lihavaa ystävää
Täällä taas joku henkilö tekee noita läskialoituksia. Ja mä tajusin, ettei mun ystäväpiirissä tosiaan ole yhtään reilusti ylipainosta. Mä en oikein edes tunne sellaista, töissä nyt on pari vanhempaa lihavaa naista työkaverina, mutta ei yhtään ystävissäni. Eikä takuulla ole kyse siitä, että mä valikoisin läheiseni painon mukaan!
Ystävissäni on työttämiä, akateemisia, yrittäjiä, duunareita, opiskelijoita, urheilijoita, harrastajia ja harrastamattomia, alkoholistia, entisiä narkkeja, miehiä ja naisia, vegaaneja ja metsästäjiä... Mutta ei yhtään ylipainoista.
En mä nyt erikseen ketään lähtisi vain ylipainon vuoksi ystäväksikään ottamaan ("hei sä oot sopivan pullea, ollaanko ystäviä?" :D ), mutta ei kai sitten vaan pyöritä samoissa porukoissa. Kaiken kaikkiaan ystävystyminen näin +30-vuotiaana on vaikeampaa, kun ei tule mitään erityistä harrastettuakaan. Ystävystyminen tulee kyseeseen lähinnä varmaan koiraporukoissa tai lapsen kavereiden vanhemmista, mutta ei niissäkään (kummassakaan!?) tule mieleeni yhtään ylipainoista.
En minäkään siis mikään erityisen hoikka ole, mutta normaali BMI, kuten varmaan suurimmalla osalla ystävistänikin.
Eikä tässä aloituksessa ole kyllä mitään järkeä?
Onhan täällä ollut aloituksia vaikka mistä aiheesta.
Monipuolinen kaveripiiri sulla on noinkin;)