Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt olen keksinyt suomalaisen lihavuuden syyn:

Vierailija
16.04.2011 |

Se on kermaviili. Kun lukee vaikkapa ruokaohjeita, vaikkapa ihan mitä tekisi lasten kanssa, niin aina sekaan laitetaan kermaviiliä. Se käy kakun päälle, salaatteihin makeisiin ja suolaisiin, voileipäkakkuihin, hedelmien kanssa, lihakastikkeeseen, pastoihin, uuniruokiin, perunan kanssa, ... ja arvatkaas, että mä en voi vaan sietää sen makua! Siksi olen kiinnittänyt tähän huomiota.

Kuka lähtee mukaan kampanjaani: "Kermaviili kansakunnan terveysuhkana lailla kiellettävä!" Ja ostoboikotti heti päälle!

terv. laihuliini

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri ja kaikenmoiset tärkkelykset ja siirapit, joita nykyään tungetaan joka paikkaan halvaksi täyteaineeksi ovat Minusta kaiken pahan alku ja juuri :)

Vierailija
2/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylipainoa on jokunen vuosi kyllä ollut. Onneksi nyt taas paino laskusuunnassa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule mieleen juuri mitään ruokaa mihin laittaisin kermaviiliä. Ja toisaalta, kuinka paljon se nyt sitten loppujen lopuksi lihottaa...

Uskoisin, että todelliset syyt ovat sokeri ja alkoholi.

Vierailija
4/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain leivonnaisissa voi voin korvata kermaviilillä, jolloin luulisi siitä tulevan terveellisempää.

Vierailija
5/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan huomiota. Tai oikeastaan paremmin se on kermaviili-kerma-juusto. En tiedä ovatko ne syyllisiä lihavuuteen, mutta hämmentävän paljon monet niitä käyttävät. Ei mekään olla koskaan käytetty noita pahemmin, mutta tosi usein ns. kotiruokareseptejä lukiessa niissä on aina vähintään yhtä noista. Ja nyt kun on maitoallerginen lapsi, tää tulee tosi usein vastaan ja tuntuu olevan paljon ihmisiä, joille tulee täysi tenkkapoo, jos pitäisi tehdä ilman noita ns. tavallista ruokaa.

Mä en tätä ennen tajunnutkaan, kun ei me koskaan olla käytetty noita kovin paljoa maitotuotteita ruoassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi