Muita keiden mielestä allergioiden ja astman hoito pitäisi maksaa itse?
Kommentit (25)
Taidanpa tästä sitten lähteä kaataan kaikki koivut ja lepät ja pähkinäpensaat....taitaa olla iso savotta tiedossa.
kelakortissa kylläkin erikoismerkintä eli saan lääkkeet tosi edullisesti.
Miksi ihmeessä kaikkien pitäisi maksaa itse, ei astmaa millääntavalla tahallaan voi itselleen aiheuttaa! Ja astmattomat kyllä olisivat myös sitä mieltä että kaikki tuki sairastaville jos kerran elämässään kokisivat kunnon yöllisen astmakohtauksen jonka vuoksi lähdettäisiin ambulanssilla sairaalaan.
Mitenkähän sitten suu pantais?
Lääketiede on varmasti kovin kiitollinen sinulle, jos kerrot allergian aiheuttavien tekijöiden tutkijoillekin mitkä nämä ilmeisen yksinkertaisesti poistettavat tekijät ovat!
Vierailija:
Lääketiede on varmasti kovin kiitollinen sinulle, jos kerrot allergian aiheuttavien tekijöiden tutkijoillekin mitkä nämä ilmeisen yksinkertaisesti poistettavat tekijät ovat!
ja tottahan se on. jos yhteiskunnan ei pitäisi maksaa lapsettomuushoitoja, niin miksi pitäisi astmakulut ja allergiakulut?? tai tupakoitsijan keuhkosyövän??
Miksi astmaatikkoa pitäisi tukea yhteiskunnan taholta, jos ei lapsettomiakaan tueta heidän ongelmissaan saada lapsia?
Ettekö näe metsää puilta?
mutta astmaatikko ei elä eikä voi hyvin ilman terveitä keuhkoja.
Vierailija:
Miksi astmaatikkoa pitäisi tukea yhteiskunnan taholta, jos ei lapsettomiakaan tueta heidän ongelmissaan saada lapsia?Ettekö näe metsää puilta?
Ollaan maksettu lääkärissä käynnit ja ihan omilla rahoilla ostetaan erikoisruoat.
Koska astmaatikko kuolee hoitamattomana. Lapsettomuuteen ei kuole vaikka se henkisesti raskasta onkin.
Lainattu edellisestä.
Ja pah! Täällä on palsta pullollaan ihmisiä, jotka nostaa tukia minkä kerkii ja hakee satavarmasti myös kelakorvaukset.
Mikä siitä sitten tekee niin kamalaa, että lapsettomuushoitoihin ei saisi saada kelakorvausta?
Mieti mitä tukia lapsiperhe saa ja kuka ne maksaa! Myös se lapseton.
okei joo....
eli, masennukseen ei kuole---ei kelakorvausta, maksakoon itse
unettomuuteen ei kuole----maksakoon lääkkeensä itse
reumaan ei kuole----maksakoon itse
Vierailija:
okei joo....eli, masennukseen ei kuole---ei kelakorvausta, maksakoon itse
unettomuuteen ei kuole----maksakoon lääkkeensä itse
reumaan ei kuole----maksakoon itse
Se hoitakoon, kellä on varaa! Muut kuolkoot pois tai eläkööt hoitamattomina. MIksi muiden pitäisi maksaa?
ja kelakorvauksilla ei pitkälle pötkitä
erittäin äimistynyt siitä, että jotkut todella sitä mieltä, että lapsettomuushoidoista ei tulisi saada kelakorvausta. Siinä tapauksessa ei pitäisi saada korvausta yhtään mistään. Kuka voi asettaa ihmisten ongelmat tärkeysjärjestykseen.
Mä maksan ilomielin omat lapsettomuushoitoni jos kaikki vanhemmat maksaa mös itse räkänokkiensa lääkärit ja lääkkeet eikä mun tartte niihin osallistua. Mä jään siinä tapauksessa satavarmasti voitolle!
Allergia ja astma on harvoin sairaan itsensä itselleen aiheuttama sairaus. Vai aiheutinko itselleni sen, kun alle vuodenikäisenä minulle puhkesi allergia?
Ja oireiden aiheuttajiakaan en voi poistaa. Pitäisi kaataa kaikki koivut ja pajut ja tuhota pujot sekä lakkauttaa autoliikenne koko talvenajaksi.
Mä kuulun niihin joiden mielestä ei todellakaan kuulu maksaa itse!