Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kohta 10 vuotta työttömyyttä takana eikä kertaakaan pakotettu kurssille tai työllistämistöihin.
16.04.2011 |
Olenko itse ollut liian aktiivinen työtön, kun en kertaakaan ole työhön tai kurssille saanut pakkosijoituslappua työkkäristä?
Kommentit (2)
niin tuntisin itseni niin epäonnistuneeksi. Epäonnistuneeksi ihmisenä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Näiden luusereiden vuoksi Suomi on siinä jamassa kuin on.