Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kukaan voi jättää tällaisen kommentin blogistille? KUKA TUNNUSTAA?!

Vierailija
15.04.2011 |

"Olen Johanna ja tykkään kuvata itseäni. Joka kuvassa MINÄ minä MINÄ. Uusia koruja, vaatteita. Edestä-takaa. Tykkään poseerata ihan kympillä. Osaan tehdä kaikkea ja olen supertehokas. Hieman ehkä narsisti. RRRakastan kun minua kehutaan ja palvotaan, muut viestit dellaan, koska “ne satuttavat perhettäni”. Itse käytän kaiken rahan vaatteisiin ja meikkeihin, lapset käyvät suihkussa minun likavedessäni."

ja

"ilma jota hengität on mahtavaa. Mistä olet hommannut? siis ihan kaikki mitä sulla on on mahtavaa ja uniikkia enkä tiedä mistä kaiken voi hankkia. Me kaikki haluamme tietää mistä hiuslenksusi on hankittu. se on kertakaikkiaan mahtava. voitko myydä sen huutiksessa hintaa 100000 euroa, olen valmis maksamaan purkitetusta norjan ilmasta."

Aivan käsittämättömän veemäistä tekstiä ihmiselle, jota kirjoittaja ei edes tunne!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa tuntematta tulee mieleeni, että mahtaa olla ärsyttävä bloggari :)

Vierailija
2/12 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan elämäänsä kyllästynyt, muita kadehtiva katkera ja keskinkertainen verkkarimamma :)

Olen lukenut johannan blogia jo pitkään ja mielestäni kommentti on ala-arvoinen. Kommentista huokuu voimakas kateus: johanna on nuori, kaunis ja ehtivä bloggari, jonka energiatasosta toivoisin saavani ripauksen. Ymmärrän toki, että nuori, kaunis bloggari herättää kateutta - varsinkin kun taloudellinen puoli näyttää olevan myös kunnossa, mutta tuollaisten kommenttien kirjoittaminen kertoo vain kirjoittajan omansta katkeruudesta. Lähinnä säälin kirjoittajaa, harmi ettei hän ole tyytyväinen omassa elämässäään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valitettavan osuvalta moneen blogiin. No ehkä tuo Norjan ilma ei sovi kovin moneen, mistä löysit?

Onhan se selvä että suuri osa blogisteista on aika narsistisia. Miksi muuten tehdä koko blogia? Asia ok niin kauan kun ei ole oikeasti persoonallisuushäiriötä.

Vierailija
4/12 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakara, tai av-mamma. eihän kukaan aikuinen tuommoista kirjoita.

Vierailija
5/12 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveys

ongelmainen

Vierailija
6/12 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä niiiin arvaan mistä blogista on kyse... =D

Vierailija
7/12 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveys

ongelmainen

Vierailija
8/12 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä niiiin arvaan mistä blogista on kyse... =D

Mutta joo, tottahan tuo on, että ihan hirveetä lokaa saa bloggarit niskaansa ja se pitäisi monen mielestä kestää. Kun on muka sitä kritiikkiä tuommoinen.

Vierailija
9/12 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua lähinnä huvitti koko kommentti.

En tajua miten kukaan kehtaa.

Vierailija
10/12 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus tulee hullujen ja lasten suusta.

Vierailija
11/12 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä osta kaupastakaan salmiakkia koska vihaan sitä,enkä katso salkkareita koska se on huono ohjelma minusta

Vierailija
12/12 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kirjoittaja voisin olla minä.

Tässä tapauksessa en ole.

Bloggarin täytyy olla juurikin niin ärsyttävä kuin kirjoittaja antaa ymmärtää !

Loistavaa!