Mä olen ollut bannattuna jotain kait viikon=????
En siis tiedä miksi? Onks joku kirjoittanut mun nimellä täällä? Olin kerran jo poliisin puheilla tunnistamassa mitkä on mun kirjoituksia ja mitkä eivät!
Kommentit (6)
Ja kun mies on poliisi niin olen kuulustelussa jatkuvasti.
mä sain pari pv sitten bannin kun aloitin noita "M sun miehes pettää" juttuja ja aloitin niitä koska tääl oli se "S sun miehes pettää" -aloitus ensin ja porukka paniikissa arvaili ja pelkäs omaksi miehekseen.
se oli niinkun "protesti" semmosille ketjuille ja banni tuli. yllätyin nyt kun sain kirjoittaa! oli lyhyt banni.
mä sain pari pv sitten bannin kun aloitin noita "M sun miehes pettää" juttuja ja aloitin niitä koska tääl oli se "S sun miehes pettää" -aloitus ensin ja porukka paniikissa arvaili ja pelkäs omaksi miehekseen.
se oli niinkun "protesti" semmosille ketjuille ja banni tuli. yllätyin nyt kun sain kirjoittaa! oli lyhyt banni.
meillä on kotona pieni LAN eli meen purkki antaa ulospäin yhden osoitteen, jos vaihdan sen niin eipä toimi kaikki vehkeet. eli meillä bannautu kaikki koneet:D
t toi bannattu seiska
Siinähän sinä näytät kirjoittelevan eli mitäpä väliä vaikka bannissa olisitkin.