Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei voi mitään, mutta kyllä tollanen reilu 30 vuoden ikäero pariskunnalla on vain ja ainoastaan

Vierailija
15.04.2011 |

irvokasta. Katselin tätä jaksoa Koirakuiskaajan jaksoa

http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=274809

ja tuo pariskunta Ed McMahon ja Pam Hurn herättivät vain ja ainoastaan huvittuneisuutta... Ihan oikeasti, millasta on tuollaisen simpsakan naisen huolehtia tuollaisesta kääkästä, siis hehän olivat täysin eri paria??! Okei, naistakin on naamasta fiksattu (varmaan muualtakin kun Jenkeissä ollaan), mutta ei helkkari sentään, ihan kuin Pam oman isänsä jorinoita kuunnellut kun istui siinä vieressä. Kai mä sitten olen niin kyynikko, että vaan voi uskoa että tuollaisessa suhteessa voisi olla kyse siitä kuuluisasta "tosirakkaudesta".

Ihan kuin miespuoliset assarit (olivatko sitten vielä ne klassiset poolboy ja gardener, hehheh) olisivat tuolla huolehtimassa nimenomaan vaimon tarpeista....:D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun serkku on yhdessä miehen kanssa joka on 43v ja mun serkku 20v. Kaiken lisäksi raskaana tälle tyypille

Vierailija
2/6 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun serkku on yhdessä miehen kanssa joka on 43v ja mun serkku 20v. Kaiken lisäksi raskaana tälle tyypille

nainen voi olla kypsä ikäisekseen ja mies ikuinen lapsi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen voi olla kypsä ikäisekseen ja mies ikuinen lapsi ;)

aika kova ottamaan alkoa kuitenkin työelämässä on kait se pitää siitäkin sitten taukoa ainakin työviikolla.

Vierailija
4/6 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kova ottamaan alkoa kuitenkin työelämässä on kait se pitää siitäkin sitten taukoa ainakin työviikolla.

Vierailija
5/6 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on minunkin miehelläni mutta eipä se otakaan alkoa noin tiheää. Onneksi on kunnon mies. Sääliksi käy serkkua kun tuollaisen ukon riesoikseen otti.

Vierailija
6/6 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millasta on ukon katsoa asiaa ulkopuolisen silmin (vai eikö noi ihmiset vaan koskaan tajua...)

-ap (korjailemassa kirjoitusvirheitään)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän