Ei voi mitään, mutta kyllä tollanen reilu 30 vuoden ikäero pariskunnalla on vain ja ainoastaan
irvokasta. Katselin tätä jaksoa Koirakuiskaajan jaksoa
http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=274809
ja tuo pariskunta Ed McMahon ja Pam Hurn herättivät vain ja ainoastaan huvittuneisuutta... Ihan oikeasti, millasta on tuollaisen simpsakan naisen huolehtia tuollaisesta kääkästä, siis hehän olivat täysin eri paria??! Okei, naistakin on naamasta fiksattu (varmaan muualtakin kun Jenkeissä ollaan), mutta ei helkkari sentään, ihan kuin Pam oman isänsä jorinoita kuunnellut kun istui siinä vieressä. Kai mä sitten olen niin kyynikko, että vaan voi uskoa että tuollaisessa suhteessa voisi olla kyse siitä kuuluisasta "tosirakkaudesta".
Ihan kuin miespuoliset assarit (olivatko sitten vielä ne klassiset poolboy ja gardener, hehheh) olisivat tuolla huolehtimassa nimenomaan vaimon tarpeista....:D
Kommentit (6)
mun serkku on yhdessä miehen kanssa joka on 43v ja mun serkku 20v. Kaiken lisäksi raskaana tälle tyypille
nainen voi olla kypsä ikäisekseen ja mies ikuinen lapsi ;)
mun serkku on yhdessä miehen kanssa joka on 43v ja mun serkku 20v. Kaiken lisäksi raskaana tälle tyypille
nainen voi olla kypsä ikäisekseen ja mies ikuinen lapsi ;)
aika kova ottamaan alkoa kuitenkin työelämässä on kait se pitää siitäkin sitten taukoa ainakin työviikolla.
aika kova ottamaan alkoa kuitenkin työelämässä on kait se pitää siitäkin sitten taukoa ainakin työviikolla.
niin on minunkin miehelläni mutta eipä se otakaan alkoa noin tiheää. Onneksi on kunnon mies. Sääliksi käy serkkua kun tuollaisen ukon riesoikseen otti.
millasta on ukon katsoa asiaa ulkopuolisen silmin (vai eikö noi ihmiset vaan koskaan tajua...)
-ap (korjailemassa kirjoitusvirheitään)