Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan yrititte lasta?

Vierailija
15.04.2011 |

Olen kuulluit kauheita tarinoita että toiset odottaa raskaaksi tulemista vuosia.. toiset taas tulevat parissa kuukaudessa.

tilanne painaa mieltäni kun olen 23 vuotias , haluaisin lapset nuorena, mutta mieheni sano kolmenvuoden päästä hankitaan ensimmäisen! Ihan kun sitä tosta noin vaan tilattaisiin. En minäkään sitä lasta just heti tartte, mutta haluaisin tietää kuinka suuri osa on saanut sen lapsen heti kun ovat alkaneet yrittää. (Kauhistuttaa ajatus että alkaa yrittämään 25 vuotiaana, jos ei heti tärppää niin olisin jo 30 kun toista harkitaan. En halua 30 vuotiaana lapsia!)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. eräs enkeli-pojan äiti ;( joka haaveilee uudesta raskaudesta, kun sydän on tyhjä

Vierailija
2/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... vaikea sanoa, että kauanko tarvitsee yrittää ennen lapsen saamista kun sitä lasta ei ole vielä tullut. 3v ja 7 kk on yritetty ja olin yrityksen alkaessa 24v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärppäsi ekasta kierrosta, toista yritetty kohta kolme vuotta...

Vierailija
4/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaa yli 10 v......arvaatko,iloitsen pienestä tytöstäni joka hetki=)

Vierailija
5/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tärppäs ensimmäisestä kierrosta pillerien lopettamisen jälkeen, tosin raskaus meni kesken viikoilla 11+2.

Nyt ois menossa ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen ja saa nähdä mitä tapahtuu.. :)

Minä olen 21 ja mieheni 24

Vierailija
6/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi ekasta kierrosta, toinen lapsi ekasta kierrosta ja kolmas lapsi tokasta kierrosta. On vähän semmoinen asia, että ei sitä etukäteen voi tietää kumpaan kastiin kuuluu eli helposti vai vähemmän helposti raskautuviin, niin tai sit johonkin siihen väliin. Itte olin varautunut odottamaan ainakin kolmesta kuukaudesta puoleen vuoteen tärppiä ja oli sitten pienoinen shokki(positiivinen toki), että raskauduinkin ihan heti, kun ehkäisykapseli poistettiin. Yhtiäkään menkkoja ei tuon poiston jälkeen tullut eli tärppi kävi heti : )

Vierailija
7/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja reilusti alle 30vuotiaita ollaan. Toivottavasti vielä joskus tärppää...

Vierailija
8/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka tuli vahingossa pillerien unohduksen jälkeen, toisella oli "lupa tull", kesti reilun vuoden yrittäminen ja kolmaskin sai luvan tulla heti kun nro 2 oli syntynyt...aateltiin että saattas kestää. niin ei. nuorimpien ikäeroksi jäi 1v2vkoa. :)

toivottavasti tärppää pian!

Vierailija
9/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeistä yli 3 vuotta

Vierailija
10/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotain 8 kk siinä meni että tuli pulla uuniin!

Vierailija
11/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka lapsi ekasta kierrosta, toka lapsi tokasta kierrosta. Kolmas olis sit varmaan kolmannesta :) Ekaa tehtäessä olin 35-vuotias.

Vierailija
12/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vain aikaa kului, eikä mies halunnut. Lopulta sitten tärppäsi tokasta kierrosta ensimmäinen lapsi juuri ennen kuin täytin 28. Kaksi tai kolme olisi yhteensä haaveissa, joten ihan hyvät mahikset on vielä, vaikka jouduinkin lykkäämään yrityksen aloitusta aika kauan.

Vierailija
13/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viime juhannuksesta yritetty...

Vierailija
14/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 2 vuotta, oli jo tutkimuksiin menossa, vaan sitten tärppäs. Ikää on nyt 24 ja pieni vauva.

Itse en ole ikinä odottanut montaakaan kuukautta ja seksiä ei ole harrastettu juuri sinä päivänä kuussa kun pitää jne. Jos sillein laskelmoidusti yritettäs niin varmaan tärppäis heti.

Juuri tänään olin ultrassa ja lääkäri kehui kuinka mahtavat munasarjat minulla on ja taidan tulle helposti raskaaksi jne. Niistä voisi kuulemma antaa sellaisille, joilla ei ole, mitä se muuten tarkoitti? Tietoa? Voiko niitä luovuttaa/lainata johonkin?

Vierailija
15/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaa yritettiin viikon ajan joka toinen päivä. Kolmas tuli vahingossa yrittämättäkin.

Vierailija
17/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19 kun yritys alkoi. Kaks muuta sai alkunsa parin kuukauden yrittämisestä.

Vierailija
18/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yritetty - mutta jotain 8 kk siinä meni että tuli pulla uuniin!

Meille useimmille yrittäminen tarkoittaa, että jätetään ehkäisy pois, niin varmaan tekin teitte?

Vierailija
19/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toka (syntyy elokuussa) antoi odottaa puolisen vuotta.

Vierailija
20/23 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen tuli ensimmäisellä yrittämällä, toinen on tulossa yrittämättäkin. Tää on melkeinpä jopa raamatullinen lapsi, sen verran oli kuiva kausi ja siltikin se nyt tulee vaan... En tiedä mitä ajatella.

Mutta olen toki pahoillani niiden puolesta jotka joutuvat oikein yrittämällä yrittämään eikä siltikään meinaa tulla. Se syö kyllä varmasti naista. Ja miestä.