PMS, vittuperkele!
Tekis mieli heitellä tavaroita ja soittaa muutamalle ihmiselle ja sanoa pari valittua sanaa.
Vitun hormoonit.
Kommentit (7)
ku mulla ei ole koskaan ollut tuollasta oireyhtymää:DD Nytkin kuukautiset tuli ihan huomaamatta enkä ole ollut huonotuulinen ennen niitä.
Ärsyttää, itkettää ja kieltään saa purra jatkuvasti, ettei aiheuta suursotaa kotona.
Pillereitä syödessäni kärsin kestomasennuksesta, mutta varsinaisia PMS-oireita ei sitten ollutkaan. En kuitenkaan enää aio pillereitä ottaa, joten pakko kestää vaihdevuosiin asti.
Tsemppiä sulle! Hemmottele itseäsi nyt, niin jos se vähän auttaisi. :) Ja ainakin aika auttaa, jos ei mikään muu. Mulla tuo tieto helpottaa aina vähäsen.
vitus maksimus päällä. Painoakin läsähtänyt takas ne 2 kiloa joita viimeiset viikot taistellen saanut pudotettua. Nyt sitten vedetty suklaata naamaan ja viinipullo odottaa korkkaamista. Jospa hieman rentoutus. Saapa anoppi ja käly taas naljailla läskeistäni ja kertoilla kuinka heillä ei ole puntari ikinä näyttänyt uli 50 kiloa. Huoh.
itse valitin joskus samaa ongelmaa av:lla, ja vastaukset oliva tasoa: ongelma on omassa päässäsi, hormoneja ei ole olemassa, ym.
itse valitin joskus samaa ongelmaa av:lla, ja vastaukset oliva tasoa: ongelma on omassa päässäsi, hormoneja ei ole olemassa, ym.
Nimenomaan homma ei ole omassa päässä, vaan hormonien vaikutukset ovat ihan todellisia, halusi sitä tai ei.
*väistelee esineitä*