Hämmentävä tilanne apteekissa...
Menin tänään ostamaan raskaustestiä siskolleni apteekista. Myyjä kysyi minulta; " mihin te tätä tarvitsette?" Minäpä vastasin kysymykseen että "mihinkäs raskaustestiä yleensä tarvitaan?" Siihenpä myyjä vastasi että; "Kyllä te olette raskaana, kannattaa mennä ultraan seuraavaksi.."
Okei, olen raskaana 34 viikolla, sitähän myyjä ei tiennyt että siskolle ostan testiä... hohhoijaa...
Kommentit (10)
Mä olin ostamassa e-pillereitä kun nuori apteekin myyjä kysyi: "Onko olleet tehokkaita?" Repesin ihan väkisin nauramaan, kun kaks lasta mulla oli kuitenkin mukana...
en ole edes raskaana...
ja oon niin läski,että kaipa sityä kohta kysellään multa..
Mä olin ostamassa e-pillereitä kun nuori apteekin myyjä kysyi: "Onko olleet tehokkaita?" Repesin ihan väkisin nauramaan, kun kaks lasta mulla oli kuitenkin mukana...
tilannekomiikkaa, joka meni ap:lta ohi kovaa ja korkealta.
Onhan näitä tarinoita, jossa naiselle selviää vasta synnytyksessä, että on raskaana.
Menin tänään ostamaan raskaustestiä siskolleni apteekista. Myyjä kysyi minulta; " mihin te tätä tarvitsette?" Minäpä vastasin kysymykseen että "mihinkäs raskaustestiä yleensä tarvitaan?" Siihenpä myyjä vastasi että; "Kyllä te olette raskaana, kannattaa mennä ultraan seuraavaksi.."
Okei, olen raskaana 34 viikolla, sitähän myyjä ei tiennyt että siskolle ostan testiä... hohhoijaa...
tai sitten apteekintäti on tosiaan epäillyt, että olet niin daiju, ettet tajua olevasi raskaana.
Ihme kysymys ylipäätään!
Suurimmalla osalla eivät raksuttimet yksinkertaisesti riitä tuon parempaan tai farmaseutin ajatukset olivat oikeasti ihan muissa asioissa. Toimi siis automaatiolla. Törmään jatkuvasti vastaaviin tilanteisiin.
Liittyy osin aivojen toimintaan. Moni käyttää aivojaan puolella teholla, ajatukset ovat todella aivan muualla ja tulee tehtyä vajain tiedoin kaikenlaisia oletuksia ja päätelmiä.
Ihana myyjä! :D
Ei hämmentävä tilanne, vaan hauskahan tuo on! :D