Lue keskustelun säännöt.
Vaikea raskaus!
15.04.2011 |
Odotan kolmatta lasta ja tää raskaus on ollut mulle tosi vaikea. Alkuun pahoinvointia nelisen kuukautta, sitten todettiin raskausdiabetes, ja insuliinit heti käyttöön. Nyt on ollut kovaa turvotusta ja kilpirauhasissakin viime viikolla todettiin häikkää.
Mä oon ihan poikki, eniten pelottaa että miten vauva? Ultrien mukaan voi hyvin, mutta eihän sitä tiedä kuin vasta sitten kun vauva syntyy että mikä on todellinen tilanne.
Kysynkin nyt että onko täällä ketään jolla olisi ollut vaikea raskaus mutta synnytyksen jälkeen taas asiat ihan ok, vauva kunnossa ja omakin olo parempi?
Vai miten on?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olen itse diabeetikko joten verensokerien ja pistämisten kanssa oli erittäin rankkaa raskaana :) vauvalla oli makrosomiaa ja ekan viikon oli tarkkailuosastolla sokeritipalla, muuten oli todella terve ja notkea poika ja kun kotiin päästiin niin tosi hyvin söija muutenkin
unelmavauva nukkui täydet yöt yms :)
muistan kuinka ihmiset sanoivat että nyt kannattaa nukkua kun vielä voi kun sitten kun vauva tulee niin turha toivo, muistan sen tunteen kun 4,5 kg perätilapoika tuli ulos palleaa painamasta olin niin onnessani ettei mitään! Nukuin kun unelma vauvan kanssa :) mutta tsemppiä ja hyvin kaikki menee vaikka alussa tulisikin vähän takapakkia ;)