Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kerron/en kerro treffikumppanille että en ole (vielä) sinkku?

Vierailija
15.04.2011 |

Haluaisin tutustua netissä uusiin miehiin ja käydä treffeillä. Katsoa, löytyisikö parempaa miestä kuin nykyinen. En halua erota, koska meillä menee periaatteessa ihan hyvin. Mutta välillä mietin että voisin löytää paremmin minulle sopivan miehen. En suunnittele mitään salasuhdetta, vaan ihan vain kahvilla tai syömässä käymistä ja tutustumista, ja katsoa siitä sitten. Kannattaako minun valehdella että olen sinkku? Vai kertoa totuus, että olen ikkunaostoksilla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyylipuhdas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voin jättää kertomatta asioita. Nykyiselle miehelle en aio kertoa (tietenkään) että käyn treffeillä. Jos se olisi mahdollista, treffikumppanille jättäisin kertomatta, että olen vielä toistaiseksi ainakin parisuhteessa. Mutta jos siitä alkaisikin oikea uusi suhde niin jossain vaiheessa asia kuitenkin paljastuisi. Mutta jos kerron jo heti alussa että en ole vielä sinkku niin lähteekö kukaan treffeille? Toisaalta eikö profiiliinkiin (ainakin suomi24:ssa) pidä laittaa onko sinkku vai muuta.

Vierailija
4/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulee jututtamaan sinua..esitteletkö treffimiehesi ja miehesi toisilleen?

Treffisihän pitää sinua sinkkuna jos et ole kertonut

Vierailija
5/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin sanoa jälkikäteen miehelleni että se oli yksi tuttu ja treffikumppani varmaan ajattelisi vain että olen toisilla treffeillä. Ainoa on että en voisi kutsua treffikumppania koskaan kotiini, mutta toisaalta minulla on aika korkea kynnys muutenkaan kutsua ketään kylään.

Vierailija
6/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin sanoa jälkikäteen miehelleni että se oli yksi tuttu ja treffikumppani varmaan ajattelisi vain että olen toisilla treffeillä. Ainoa on että en voisi kutsua treffikumppania koskaan kotiini, mutta toisaalta minulla on aika korkea kynnys muutenkaan kutsua ketään kylään.

mun exä teki tuota ja satutti minua erittäin pahasti valheillaan. Vieläkään en tiedä kaikesta, mikä oli totta ja mikä valetta.

Vaikuttaa minuun edelleen vuosien jälkeenkin, en pysty luottamaan enkä kykene parisuhteeseen.

Vierailija
7/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sä rehellinen haluut olla?

Vierailija
8/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on sivustot täynnä samanlaisia miehiä. Parempi että molemmat tiedätte pelin hengen.

Vierailija
9/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ne miehetkin tekee

Vierailija
10/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap hakee treffiseuraa

Siellä on sivustot täynnä samanlaisia miehiä. Parempi että molemmat tiedätte pelin hengen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi