Perkuleen Spotify!
Nyt muuttuu systeemit totaalisesti ja pakko alkaa maksamaan siitä, sen verran pahassa koukussa siihen olen.
Kommentit (14)
Ärsyttää, kun kaikkien pitää aina muuttua maksullisiksi, niin ihan periaatteesta en maksa.
Ärsyttää, kun kaikkien pitää aina muuttua maksullisiksi, niin ihan periaatteesta en maksa.
itse en koskaan ole käyttänyt, mutta kuullut olen monelta.
ehkä idea onkin justiinsa saada paljon käyttäjiä ja sitten hokkusta pokkusta laitetaan maksulliseksi ;)
on kyllä pikkasen ärsyttävää.
mä vaan kuuntelen iskelmän nettiradioo...buah
ettekä te voi maksaa siitä minimaalistakaan korvausta
kyse on koukautuksesta. Siksi kai artistit itsekin mainostavat itseään Spotifyssa. Oikein hyvä systeemi kerätä edes hiukan rahaa, kun kaikki musiikki karkkaa nettilevitykseen eikä levyjä osta kukaan. Aion vastedeskin maksaa palvelusta.
Mua eivät koske mitkään rajoitukset ja silti saan nauttia ilmaisesta musiikista. Mainoksista tietenkin kärsin.
Ap:kin sai aikoinaan pari vuotta sitten kutsun Spotifyhin.
Itsekkin sai kutsun spotifyyn. Käyttänyt hyvin harvoin, vain kuunnellakseen jotkin uutta. Uudet tuttavuudet on sitten ostettu levyinä. Eli omistan parituhatta alkupeäristä kiekkoa ja spotifyn äänenlaatu ei innosta maksamaan.
Ap:kin sai aikoinaan pari vuotta sitten kutsun Spotifyhin.
Kyllähän se ilmaisena säilyy, kriteerit vain tiukentuvat. 10 tuntia ilmaista musaa kuussa ja sama biisi 5 kertaa. Rajoitukset astuvat käsittääkseni voimaan vasta 6kk kuluttua käytön aloittamisesta.
liittyvät saavat vielä puoli vuotta rajoituksetonta aikaa ja niillä joilla Spotify on käytössä ollut ennen marraskuuta 2010 astuu rajoitus voimaan heti 1.5. Koskee siis molempia Spotify Freetä sekä Openia. Sillä onko kutsuttu tai ei, ei ole väliä.
että kutsuttujen tilanne ei muuttunut mutta ei nyt sitten enää.
grooveshark.com. Toimii kuten spotify, mutta on ilmainen. Ne, joita ei huvita maksaa, kantsuu kokeilla ainakin.
Maksaa en kyllä aio.