Mä olen ottanut tietoisesti uuden asenteen seksiin.
Yritän ajatella rennosti enkä liitä seksiin mitään sivumerkityksiä. En mieti, miltä näytän rakastelessamme. Annan, jos mies haluaa,koska mukavalta se itsestäkin tuntuu, kunhan viitsii aloittaa. En tavoittele väkipakolla orgasmia, jos olen väsynyt, vaan ajattelen, että minun orgasmini vuoro on sitten seuraavaksi. Nyt meillä on enemmän seksiä, hyvät välit ja mies, joka jaksaa paremmin töissäkin. Että sellaista tällä kertaa.
Kommentit (12)
Mutta varmasti hyvä asenne joka tapauksessa. antaako miehesi myös sinulle, vaikka ei itse olisi niin innostunut?
naisen ei pidä "antaa" eikä suostua seksiin, jos ei itse sitä halua...
Toi on tuttua pikkulapsiajoilta. Kun on väsynyt, kahdenkeskistä aikaa puolison kanssa ei ole, ei ole enää läheisyyden tunnetta eikä edes halua yrittää.
Siihen toi on hyvä lääke. Meillä ainakin auttoi, taas jaksettiin monta päivää ottaa enemmän toinen huomioon, sanoa jotain hyvää toiselle, kehua, ja halata jne.
olette alunperinkin perustaneet liittonne järkeen.
Meillä taas suhde perustuu rakkauteen ja siten ei seksiä tarvitse miettiä, se on meillä perustarve.
Toisaalta joku uraputkiajattelu on taas out of our world!
Teemme vaan tavishommia, mies raksalla ja mä hoitoalalla, vuokralla asutaan, eikä ole mitään paineita siten mihinkään.
Mutta varmasti hyvä asenne joka tapauksessa. antaako miehesi myös sinulle, vaikka ei itse olisi niin innostunut?
ap
olette alunperinkin perustaneet liittonne järkeen. Meillä taas suhde perustuu rakkauteen ja siten ei seksiä tarvitse miettiä, se on meillä perustarve. Toisaalta joku uraputkiajattelu on taas out of our world! Teemme vaan tavishommia, mies raksalla ja mä hoitoalalla, vuokralla asutaan, eikä ole mitään paineita siten mihinkään.
olette alunperinkin perustaneet liittonne järkeen. Meillä taas suhde perustuu rakkauteen ja siten ei seksiä tarvitse miettiä, se on meillä perustarve. Toisaalta joku uraputkiajattelu on taas out of our world! Teemme vaan tavishommia, mies raksalla ja mä hoitoalalla, vuokralla asutaan, eikä ole mitään paineita siten mihinkään.
Automaattisesti.
ei ole kuin haittaa jos siitä pitää liian tiukasti kiinni. Koska kyllähän sitä monta muutakin asiaa tehdään ihan vaan toisen vuoksi tai ilahduttamiseksi, miksei sitten tässä asiassa?
Usein on vielä niin, että nainen on se, jok ahaluaa harvemmin, joten siitähän seuraa se että mennään täysin naisen tahtiin ja hänen halujensa mukaan. Onko reilua? Mun mielestä ei. Jos halut on erilaiset niin reilua olisi pyrkiä jonkinlaiseen kompromissiin.
Tietenkään naisella eikä sen kummemmin miehelläkään ole mitään velvollisuutta antaa aina kun toinen vaatii, mutta jos se on se toinen joka aina tekee aloitteen niin kannattaisi ihan yhteisen hyvän vuoksi ryhtyä rakasteluhommiin välillä silloinkin kun ei niin huvittaisikaan.
johtaa vain vaikeuksiin ja on parisuhteessa puhtaasti itsekkyyttä, ei muuta.
Mun muija on ottanut samanlaisen suhtautumisen seksiin, äitinsä oli neuvonut. Pitäis vissiin ostaa anopille joku lajha.
Meidän parisuhde on mennyt tämän käännöksen jälkeen parempaan suuntaan.
pitää kyllä sisällään pienen totuuden. Itse olen huomannut myös, että seksi ei meinaa jaksaa kiinnostaa, väsyttää, väsyttää, ei muka ole oikea hetki jne. Mutta kun siihen kuitenkin ryhtyy, huomaakin kuinka ihanaa se on ja tekee korvien välille hyvää. Enkä koe sitä pakottamiseksi, vaikka alussa tuntuukin että olispa homma pois päiväjärjestyksestä.