Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tapauksessa IMETYS EI VIE RINTOJA? Mitä pidempi imetys, sen pahempi tilanne?

Vierailija
14.04.2011 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen imettänyt yli 4v ja rintani ovat edelleen muhkeat, pystyt jne.

Vierailija
2/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin esikoista 7kk ja nuorempaa 13kk. Rinnoissa ei ole mitään isoa muutosta, lähes ei mitään muutosta.

Omat konstit olivat: paino ei saa nousta raskausaikana (rintojen muutokset voivat tulla jo odotusaikana) ja rintsikoita käytetään yötä päivää raskaus- ja imetysaikana. Luin nämä konstit jostain lastenhoito-oppaasta ja hyvin toimivat.

Kudostyyppi varmaan vaikuttaa myös aika voimakkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetin vuoden, rinnat saman kokoiset kuin ennenkin. Tosin silloin kun imetys loppui olivat vähän aikaa pienemmät (ehkä 0,5-1 kuppikokoa), mutta palautuivat parissa kuukaudessa.

Vierailija
4/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla rinnat eivät kasvaneet hirveästi raskauden aikana. Palautuivat imetyksestä suht. takaisin.

Toisessa raskaudessa kasvoivat raskauden aikana käsittämättömiin mittoihin. Ei tod. palautuneet ) :

Ovat isot ja alaspäin - onneksi kauniilla liiveillä saan ne okish - mutta vain vaatteet päällä...

Vierailija
5/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi muuta syytä kuin geenit. Olen toki myös käyttänyt kunnon liivejä. Olen imettänyt elämästäni 5 vuotta ja minulla on neljä lasta. Aina kun olen lopettanut imetyksen, on hetken ollut heikompi tilanne, mutta se on korjautunut nopeasti. Se muutos, että nännit ovat kasvaneet ei minua haittaa, mutta olen iloinen, että rinnat ovat hyvän muotoisina ja suurehkoina mutta silti kiinteinä pysyneet.

Vierailija
6/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla rinnat eivät kasvaneet hirveästi raskauden aikana. Palautuivat imetyksestä suht. takaisin.

Toisessa raskaudessa kasvoivat raskauden aikana käsittämättömiin mittoihin. Ei tod. palautuneet ) :

Ovat isot ja alaspäin - onneksi kauniilla liiveillä saan ne okish - mutta vain vaatteet päällä...

Käytin molempien raskauksien aikana liivejä yötä päivää... Ja myös imettäessä yötä päivää.

Niin ja kiloja tuli molemmissa raskauksiis 10 kg.

Raskaus ne roikottaa, jos on roikottaakseen.

Vierailija
7/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kokonaan mainita, että jumppaan ahkerasti rintalihaksia. Salilla etunojapunnerruksia ja muuta, mikä käy rintalihaksiin. Kasvojumpan osana teen irvistyksiä, jotka vahvistavat rintojen "iholihasta", eli irvistä niin, että nännit nousevat ylöspäin.

Imetin esikoista 7kk ja nuorempaa 13kk. Rinnoissa ei ole mitään isoa muutosta, lähes ei mitään muutosta.

Omat konstit olivat: paino ei saa nousta raskausaikana (rintojen muutokset voivat tulla jo odotusaikana) ja rintsikoita käytetään yötä päivää raskaus- ja imetysaikana. Luin nämä konstit jostain lastenhoito-oppaasta ja hyvin toimivat.

Kudostyyppi varmaan vaikuttaa myös aika voimakkaasti.

Vierailija
8/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan että nyt kahden lapsen jälkeen mun rinnat on vähän isommat kuin ennen raskauksia. Miehen mielestä kauneimmat mitä on ikinään nähnyt.

Vierailija
9/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta imettänyt 7-8 kk

liivikoko on 70 DD, eikä kynä pysy tissin alla

painoa on muutama kilo liikaa ja se tietysti turvottaa myös tissejä

Vierailija
10/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana tuli 22kg, vielä on 6 jäljellä. Imetin 11kk. Yötäpäivää pidin liivejä.

Vierailija
11/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintani ovat olleet rupsahtaneet jo teinivuosista ja minua on siitä kiusattukin. Imetyksen vaikutukset ovat melko toissijaiset.

Mikään imetys ei kuitenkaan vie rintoja mihinkään, mutta muuttua voivat kyllä.

Vierailija
12/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei rintojen koko muuttunut yhtään mihinkään D/E-kuppi on ja pysyy

Vierailija
13/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lopetat silloin kuin maidontuotanto on tehokkaimmillaan ja tissit pinkeinä puolen vuoden jälkeen niin totta kai rintojen iho kärsii eniten suuresta kokomuutoksesta.

Olen imettänyt aina toista, jopa kolmatta vuotta, rinnat ovat SOPEUTUNEET väheneviin maitomääriin ja turvotukseen. Pehmenivät nuo vähän, mutta muoto säilyi. Tyytyväinen, ja imetys on ihanaa.

Vierailija
14/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ui ui ui...salille hop!!!hyvät liivit plussaa!

Vierailija
15/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luullut, että imetys "pilaa" kaikkien rinnat, mutta eihän se niin olekaan ainakaan tämän ketjun perusteella.

Mulla itselläni imetys (tai raskaus) valitettavasti pilasi rinnat. Ennen esikoisen odotusaikaa kuppikoko oli 75 A. Raskausaikana kuppikoko ei ollenkaan kasvanut, mutta vauvan syntymän jälkeen rinnat tietty turposi ja oli hetken aikaa tavallista isommat. Hyvin pian palautuivat kuitenkin entiseen kokoon ja vähän alle sen.

Kuopuksen raskausaikana kuppikoko pysyi taas samana (oli siis pienempi kuin ennen ekaa raskautta) ja hetkellisesti vauvan syntymän jälkeen kuppikoko suureni parilla koolla, mutta sen jälkeen rinnat pikku hiljaa vain katosivat, kunnes jäljelle jäi pelkät nännit =(

Kyse ei ole ollut siitä, että rinnan iho olisi veltostunut, vaan rinnasta kerta kaikkiaan hävisi täyte. Ne ei roiku, koska ei ole mitään, mikä voisi roikkua. Imetin kahta lasta yhteensä 3 vuotta (eri aikaan siis). Jumpissa ja salilla olen käynyt koko aikuisikäni säännöllisesti, myös raskaana ja imetysaikana. Olisi mielenkiintoista tietää, miksi just mulla kävi näin?!?!

Vierailija
16/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas imetys menossa, eikä tissit ole edellisen jälkeen ainakaan pienentyneet "alkuperäisestä". Iho on tietysti venynyt kun ovat imetyksen alussa paisuneet valtaviksi, mutta täyte on pysynyt samana.

Olen imettänyt kahta ensimmäistä 9kk ja 1kk, nyt on 7. kuukausi menossa kolmannen kanssa.

Vierailija
17/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rinnat pysyneet oikeastaan aina saman kokoisina, lihonpa tai laihdunpa, olenpa raskaana, tai imetän. Olen imettänyt yhteensä reilut 2 vuotta, ja ihan ennallaan ovat edelleen.

Vierailija
18/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin on vain yksi lapsi. Ainoa moka minkä tein oli se että mulla oli alkuraskaudessa rintojen yläosaa huonosti tukevat liivit ja sain rintoihin muutamia raskausarpia kun ne yhtäkkiä turposivat. Mutta muuten rinnat kasvoi kuppikoon ja pysyi kiinteinä. Mulla on isonpuoleiset nännit joten rinnat näyttää nyt paremmilla ja sopusuhtaisemmilta c-kupissa kuin b-kupissa. Mieskin kysyi vähän aikaa imetyksen lopettamisen jälkeen ilahtuneena että ai jäikö noi tollaseksi isommiksi :).

Vierailija
19/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ne tissit siinä ajassa kutistui G-kupista D-kuppiin, eli aika iso muutos. Mutta nyt kun ilmetyksen lopettamisesta on reilu puoli vuotta, niin alkaa jo palautumista näkyä, ja muoto on aika samanlainen kuin ennen raskautta, eli eivät riipu pahasti.

Enkä ole ihan tuollainen meijeri kuin kuppikoosta voisi päätellä; mulla on vaan pieni ympärysmitta (65 cm) niin siksi kuppikoko on suuri.

Vierailija
20/36 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole rintoja lainkaan. Pelkät nännit teinipojan luisevassa rintakehässä. : / Imetin kolme lasta ja joka imetysaikana rinnat kasvoivat koosta 75AA kokoon 75C-D. Nyt jäljellä ei ole enää yhtikäs mitään, olen aivan täysin rinnaton.

Aion ottaa parin vuoden sisällä silikonit, haluan 75B rinnat. En siis halua kenenkään ulkopuolisen huomaavan rintojani sen kummemmin, haluan vain näyttäväni omalta itseltäni pienine rintoineni, joissa kuitenkin olisi jotakin täytettä. Lihoa en halua, olen muuten tyytyväinen bmi 19,5 kroppaani pitkini säärineni.

Mä olen luullut, että imetys "pilaa" kaikkien rinnat, mutta eihän se niin olekaan ainakaan tämän ketjun perusteella. Mulla itselläni imetys (tai raskaus) valitettavasti pilasi rinnat. Ennen esikoisen odotusaikaa kuppikoko oli 75 A. Raskausaikana kuppikoko ei ollenkaan kasvanut, mutta vauvan syntymän jälkeen rinnat tietty turposi ja oli hetken aikaa tavallista isommat. Hyvin pian palautuivat kuitenkin entiseen kokoon ja vähän alle sen. Kuopuksen raskausaikana kuppikoko pysyi taas samana (oli siis pienempi kuin ennen ekaa raskautta) ja hetkellisesti vauvan syntymän jälkeen kuppikoko suureni parilla koolla, mutta sen jälkeen rinnat pikku hiljaa vain katosivat, kunnes jäljelle jäi pelkät nännit =( Kyse ei ole ollut siitä, että rinnan iho olisi veltostunut, vaan rinnasta kerta kaikkiaan hävisi täyte. Ne ei roiku, koska ei ole mitään, mikä voisi roikkua. Imetin kahta lasta yhteensä 3 vuotta (eri aikaan siis). Jumpissa ja salilla olen käynyt koko aikuisikäni säännöllisesti, myös raskaana ja imetysaikana. Olisi mielenkiintoista tietää, miksi just mulla kävi näin?!?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi