Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koko jalkani puutui yöllä, mitä voi olla?

Vierailija
30.03.2011 |

Vuosi sitten kesällä aamulla herätessäni koko jalkani oli puutunut. Kun nousin sängystä, jalka oli niin puuduksissa että en päässyt kävelemään ennenkuin sain veren kiertämään. Oli aika kamala tunne.

Tämän jälkeen tällaista totaalista puutumista ei ole tullut. Eikä ole puutunut ollenkaan

ennenkuin kuukausi sitten heräsin yöllä kun jalka oli puutunut (nukuin saman jalan puoleisella kyljellä). Puutuminen lähti muutamassa minuutissa kun ravistelin ja venyttelin jalkaa.

Ja taas viime yönä heräsin kun jalkani oli puutunut. Sain sen aika pian ravistelemalla normaaliksi.

Eli onkos tässä nyt jotain vakavaakin taustalla... Vai onko vaan joku hermo mennyt jumiin kun nukun sen jalan päällä.

Puutumisia siis ollut kolme vuoden sisällä, ei mitenkään toistuvasti.

Onko muilla ollut tällaista jalan puutumista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelisen vuotta sitten toistuvasti. Ei ole ollut enää. Syytä en tiedä. Ihmettelen itsekin. On myös ollut puheen sammalluskohtauksia kaksi ja lihasnykinöitä.

Aivo- ja selkäydinmagneettikuvat olivat normaalit.

Vierailija
2/11 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonossa asennossa, jos se puutuminen on mennyt pois liikkuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutumiset eivät katoa noin helposti, vaan kestävät päiväkausia tai viikkoja vaikka mitä tekisi.

Tuommoiset normaalisti ohimenevät puutumiset johtuvat ihan vaan huonosta asennosta.

Vierailija
4/11 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin melkoisen varmasti se johtuu ihan tasan siita, etta olet nukkuessasi puristanut hermoa. Puutuminen "ilman syyta" on sitten ihan eri luokan oire.

Vertailun vuoksi: mulla on koko ikani (40 v) puutuneet kadet nukkuessani useamman kerran viikossa, monesti ihan olkapaasta asti, joskus vaan muutamat sormet. Mitaan neurologista vaivaa ei ole, joten ma vaan mita ilmeisimmin nukun sellaisisssa asennoissa etta kadet puutuu.

Vierailija
5/11 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2011 klo 10:07"]

niin melkoisen varmasti se johtuu ihan tasan siita, etta olet nukkuessasi puristanut hermoa. Puutuminen "ilman syyta" on sitten ihan eri luokan oire.

Vertailun vuoksi: mulla on koko ikani (40 v) puutuneet kadet nukkuessani useamman kerran viikossa, monesti ihan olkapaasta asti, joskus vaan muutamat sormet. Mitaan neurologista vaivaa ei ole, joten ma vaan mita ilmeisimmin nukun sellaisisssa asennoissa etta kadet puutuu.

[/quote]

Vierailija
6/11 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nelisen vuotta sitten toistuvasti. Ei ole ollut enää. Syytä en tiedä. Ihmettelen itsekin. On myös ollut puheen sammalluskohtauksia kaksi ja lihasnykinöitä.

Aivo- ja selkäydinmagneettikuvat olivat normaalit.

Vanha ketju, mutta minulla samat oireet eikä mangneettikuvista löytynyt mitään.

Vierailija
7/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies onko painava nainen istunut polvellasi pitkään. 

Vierailija
8/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalastasi on tulossa puujalka. Suosittelen purjelaivan ostoa.

Vierailija
9/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla peräsuolen laskeumaa

Vierailija
10/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavuus ton tekee,kannattas liikkuakki joskus

Vierailija
11/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, että kerran pari ja heti on vakavaa. Minulla puutuu kädetkin melkein joka yö etten edes tajua olevan minun käsi vaan joku irtokäsi. Jalat on puutunut ihan hereillä niin että olen kaatunut kun ei ottanut alle. Näin on ollut lapsuudesta asti ja ei ole vakavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän