Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keltainen auto?

Vierailija
14.04.2011 |

Kertokaa mulle, mistä tulee tämä lasten tapa läppäistä toista ja sanoa "keltainen auto", aina kun jossain näkyy keltainen auto..

Onko jostain TV-ohjelmasta peräisin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä keltainen auto jutusta, mut kun mä olin pieni (nykyään 25) muksuilla oli tapana läppästä ja huutaa kupla kun näki kuplavolkkarin, itse en tätä ymmärtänyt...

Vierailija
2/19 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen kavereiden keksimä juttu, mutta sitten näin toisella paikkakunnalla parin lapsen tekevän bussissa ihan samalla tavalla. Itse eivät tiedä mistä juttu on lähtöisin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta TEHO-rekasta saa 20 läpsäisyä ;)

Vierailija
4/19 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huudetaan sekä kuplaa että keltaista ja läpsitään samalla, sit kuulemma jos tulee keltainen kupla piti tehdä vielä jotain, mutta en muista mitä.

Vierailija
5/19 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupla! *läps* Puhki! *läps*

Vierailija
6/19 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse koen keltaiset autot naurettaviksi ja pidemmän päälle jopa ärsyttävinä.

Naapurin mummelin peräkammarin pojalla on keltainen auto ja jostain syystä tuon auton näkeminen saa minut nauramaan ja ärsyyntymään samaan aikaan. Auto näkyy meille olkkarin ikkunasta ja tuntuu kun se mokoma vaan loistaisi pihalla epäluonnollisen kirkkaana...

Vierailija
7/19 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse koen keltaiset autot naurettaviksi ja pidemmän päälle jopa ärsyttävinä.

Naapurin mummelin peräkammarin pojalla on keltainen auto ja jostain syystä tuon auton näkeminen saa minut nauramaan ja ärsyyntymään samaan aikaan. Auto näkyy meille olkkarin ikkunasta ja tuntuu kun se mokoma vaan loistaisi pihalla epäluonnollisen kirkkaana...

Voimia!

Vierailija
8/19 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on leikki kaiutta peli niin kun pokeri

Vierailija
9/19 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaseen lapset kirjoittivat että "homo" joten piti vaihtaa keltaiseen... mutta olen rakastunut tuohon saatananapalvojakyselyyn varsinkin kun sen tekee oikein pienet lapset, joten enää ei siitä numerosta luovuta, kun ei kerran ollenkaan haluttu hyvällä vaihtaa pois ensin niin kamalaa rekkaria.

Vierailija
10/19 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika moni lapsi taitaa tämän osata etsiä tubesta.

Vierailija
11/19 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana leikkiä tuota. Ei osaa vielä kamalasti puhua, mutta kyllä sen keetanenauto jotenkin tunnistaa

=)

Vierailija
12/19 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen puhelimesta muka tulee tappouhkauksia, että uhkaa tapaa lapsia...

Mutta kiltti pieni mummo se on eikä takuulla kenellekään halua mitään pahaa...

Siis kamala toi YouTube video "keltainen auto"!

Vierailija
13/19 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lasketaan keltaiset, oranssit ja vaaleanvihreät autot, mopoautot eli mautot ja kirjavat autot. Joskus puolisen vuotta lapset alkoivat tän kanssa...

Vierailija
14/19 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mARI POM IHAN VITUN RTYHMÄ KOSKA SE ON VÄRISOKEEE JA KELTNAUISR4E ONSEMMONE RUMAN KIRKKASAN KELRTNAE EI KÄ SEMMONE NORMI KELTNAE SAE O NHOMO JOA CVIEKÄÄ SE VQANKILAAA >::(:(:(:((:*"""#2BT4E^p*kiÅX

LSX

LSX

LS-VKJkLELTNANEN SURO MRIN KAQA ON KAKAAA

AMRI ON KANKAKA

Vierailija
15/19 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen keltaisella autolla, olen ajellut jo viisi vuotta. En ole peräkammarin poika, vaan iäkäs täti-ihminen. En käsitä, mitä naurettavaa tai ärsyttävään jonkin tietyn värisessä autossa on. Kaltainen väri on osoittautunut monella tapaa hyödylliseksi. Etsipä vaikka harmaata autoa isolta parkkipaikalta, niin aikaahan siihen kuluu, mutta keltainen osuu silmään alta aikayksikön. Se erottuu myös liikenteessä edukseen, ei "uppoa" asfalttiin. Mutta ongelmansa kullakin, sinulla keltainen auto.

Vierailija
16/19 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikissä huudetaan keltainen auto ja läpsäistään. Ymmärtääkseni silloin piti olla hiljaa, kunnrs joku puhui sinulle. Leikkiä en kyllä tajua, mutta noh, antaa noiden leikkiä. :)

Vierailija
17/19 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pienenä leikki jossa jokanen valitsi matkalla auto värin. Harmaa Punainen Musta valkoinen...Laskettiin aina autot sen mukaan kuinka monta oman väristä tulee vastaan. Se joka saa ekana tietyn verran oman värisiä autoja, voittaa, tai jos matka loppuu ennenkuin on saanuvuttanut pisterajan, voittaja on se joka on saanut eniten

Vierailija
18/19 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli takapenkillä omat valtiot. Jos veli erehtyi tulemaan minun puolelle tai päinvastoin niin tilanne eskaloitui nopeasti. Pienikin ilmatilaloukkaus aiheutti hillittömän mäiskimisen.

Vierailija
19/19 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli pienenä leikki jossa jokanen valitsi matkalla auto värin. Harmaa Punainen Musta valkoinen...Laskettiin aina autot sen mukaan kuinka monta oman väristä tulee vastaan. Se joka saa ekana tietyn verran oman värisiä autoja, voittaa, tai jos matka loppuu ennenkuin on saanuvuttanut pisterajan, voittaja on se joka on saanut eniten

Kiitos tästä! Saisinkohan omat lapset innostumaan tästä leikistä pidemmillä automatkoilla; vielä ovat sen ikäsia, ettei älypuhelimet ole syöpyneet osaksi heitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi