kumpi lääke "nousee" päähän paremmin? Panacod vai
Ardinex?
Mä olen entinen käyttäjä ja nyt tarvitsen kivin hoitoon lääkkeen. Epäilyttää nuo lekurin määräämät lääkkeet. Jään helposti koukkuun, eli kumpaa kannattaa mieluummin käyttää ettei jäis koukkuun.
Vähän monimutkaisestui selitetty, mutta kokemukseni mukaan huumaavat lääkkeet ovat mulle vaarallisia.
Kommentit (14)
lekurille että oot entinen kättäjä?
alkoholisti, tosin jään koukkuun ihan mihin vaan. Noloo
ap (raitis sellainen)
Panacod ja Ardinex on periaatteessa samaa kamaa, toivottavasti et ole kumpaakaan aloittanut syömään, jos helposti koukahdat. Opioidi mikä opioidi. En voi suositella. Itselläni on mennyt kohta 10 v. Panacodia päivittäin lievämuotoisena "korvaushoitona" ja välillä retkahdan aina vahvempiin saman ryhmän aineisiin. Että silleen. Et varmaan halua alkaa tramaleita, bubree yms. vetään?
Panacod ja Ardinex on periaatteessa samaa kamaa, toivottavasti et ole kumpaakaan aloittanut syömään, jos helposti koukahdat. Opioidi mikä opioidi. En voi suositella. Itselläni on mennyt kohta 10 v. Panacodia päivittäin lievämuotoisena "korvaushoitona" ja välillä retkahdan aina vahvempiin saman ryhmän aineisiin. Että silleen. Et varmaan halua alkaa tramaleita, bubree yms. vetään?
kivunhoidossa ihan mitättömiä, korkeintaan aiheuttavat ummetusta ja rahaa menee hukkaan.
Parempi ja turvallisempi vaihtoehto on kun menet luontaistuotekauppaan ja ostat diasporalia ja fordodolia.
Minä olen kokeillut jalkojen kivunhoitoon kohta kaikki keinot, kanattaa myös käydä naprapaatin hoidossa
Sen olen nähnyt työssäni (apteekissa).
Eikö tavis Buranat tai Panadolit auta?
Voit kertoa lääkärille ihan reilusti, että olet entinen alkkis. Joka toinen nykyään on.
Tai jos sulla on läheisiä, anna ne Panacodit hänelle ja pyydä piilottamaan. Saat sitten vain tietyn määrän vuorokaudessa.
särky on aina oire jostain, se ei paljoo auta, et poistat kivun kun se syy kipuun jää hoitamaa´tta....
luontaistuotteilla voi kylläkin saada maksansa poksahtamaan, kun niihin jää koukkuun.
että on yksilöllistä, miten reagoi Panacodiin. Muista, että kodeiini on morfiinijohdannainen.
Tuosta toisesta lääkkeestä ei kokemusta. Kannattaa neuvotella asiasta lääkärin kanssa.