Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mä sen tein; tilasin ajan päihdelääkärille!

Vierailija
14.04.2011 |

Polvet aivan tutisevat, kun sain tuon lopultakin tehtyä, ja sain ajankin jo huomiseksi. Kyseessä on siis yksityislääkäri.

En saa enää omin voimin viininlipitystä kuriin enkä katkolle, pakko saada antabukset tai jotain. Lisäksi haluan terveystarkastuksen. Pelottaa kauheasti, mutta vielä enemmän pelottaa, että kuolen viinaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terassikausi alkamassa. Kokeile syksyllä uudestaan. Varmasti ratkeat vappuna ja juhannuksena. Pääsiäisenä on neljä päivää aikaa ryypätä. Eli ei taida oikein onnistua.

Itsepetosta kuvitella lopettavansa keväällä.

Vierailija
22/32 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terassikausi alkamassa. Kokeile syksyllä uudestaan. Varmasti ratkeat vappuna ja juhannuksena. Pääsiäisenä on neljä päivää aikaa ryypätä. Eli ei taida oikein onnistua. Itsepetosta kuvitella lopettavansa keväällä.

ei halua paljastua, en yleensä ryyppää silloin kun muut. Seurueessa saatan olla kuskina tai juon hyvin vähän. Jos on työporukan illanistujaiset, mulla on kiire kotiin, koska mua odottaa siellä kylmät kaljat tai viinit. Joten noi juhlapyhät ei vaikuta yhtikäs mitään.

Saatat kuitenkin olla oikeassa ettei tää onnistu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terassikausi alkamassa. Kokeile syksyllä uudestaan. Varmasti ratkeat vappuna ja juhannuksena. Pääsiäisenä on neljä päivää aikaa ryypätä. Eli ei taida oikein onnistua.

Itsepetosta kuvitella lopettavansa keväällä.

Kyllä se lopettaminen onnistuu mihin vuodenaikaan tahansa, jos motivaatio on kohdillaan.

Vierailija
24/32 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terassikausi alkamassa. Kokeile syksyllä uudestaan. Varmasti ratkeat vappuna ja juhannuksena. Pääsiäisenä on neljä päivää aikaa ryypätä. Eli ei taida oikein onnistua. Itsepetosta kuvitella lopettavansa keväällä.

ei halua paljastua, en yleensä ryyppää silloin kun muut. Seurueessa saatan olla kuskina tai juon hyvin vähän. Jos on työporukan illanistujaiset, mulla on kiire kotiin, koska mua odottaa siellä kylmät kaljat tai viinit. Joten noi juhlapyhät ei vaikuta yhtikäs mitään.

Saatat kuitenkin olla oikeassa ettei tää onnistu. Ap

Olet kuitenkin myöntänyt ongelmasi, se on hyvä alku.

Voimia taistoon!

Vierailija
25/32 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on todella vietetty kaikkien kodinkoneiden vuosipäivät? Kahvinkeitin kolme vuotta - kippis, tiskikone viisi vuotta kippis, vitutukseen, sehän koittaa aina, juhlaan jne jne. Kyllä tekosyitä aina löytyy ottamiseen. Suomalainen on oikein fakiiri siinä hommassa.

Vierailija
26/32 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on niiin tätä palstaa!! :D

joo älä kuuntele ap;ee tälläsiä viestejä!

zemii taistoon!

Vierailija
27/32 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on todella vietetty kaikkien kodinkoneiden vuosipäivät? Kahvinkeitin kolme vuotta - kippis, tiskikone viisi vuotta kippis, vitutukseen, sehän koittaa aina, juhlaan jne jne. Kyllä tekosyitä aina löytyy ottamiseen. Suomalainen on oikein fakiiri siinä hommassa.

Ei ole enää juhlimisen tai vitutuksen takia juomista, vaan siksi, että saisi olon tuntumaan normaalilta. Mutta selvästikään sä et paljoa tiedä riippuvuuksista. Kun juominen muuttuu pakkomielteeksi, siinä ei ole enää mitään juhlavaa. Ap

Vierailija
28/32 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle viina on kuin raha - se rauhoittaa. Kun sitä on aina tarjolla sitä ei tee mieli juoda. Mietin juuri, että minulla on viinaa joka huoneessa, paitsi makuuhuoneessa, eikä yhtään tee mieli. Mutta jos tekisi lähin pullo löytyisi hyvin läheltä.

Vierailija
29/32 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ei todellakaan onnistu jos ei sairastu tai kuole. Tuosta vaan ei kai kukaan tuntemani ole päättänyt lopettaa ja pystynyt siihen. Aina on joku syy tullut ratkeamiseen. Ja alamäkihän se on joka vie.

Vierailija
30/32 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle viina on kuin raha - se rauhoittaa. Kun sitä on aina tarjolla sitä ei tee mieli juoda. Mietin juuri, että minulla on viinaa joka huoneessa, paitsi makuuhuoneessa, eikä yhtään tee mieli. Mutta jos tekisi lähin pullo löytyisi hyvin läheltä.

Vierailija
31/32 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en juo niitä. Niitä kertyy kun ei ole jano. Ja ei, en anna juopoille jos pyytävät. Ainahan on niitä kämppiä mistä saa hakea pullon lainaksi kun omat loppuu, mutta olen tehnyt selväksi että täältä ei saa. Ei ole kukaan tullut ruikuttamaan. Minä en avusta juoppoja pyrkimyksissään. Jos jollain on jano huolehtikoon, että ostaa itse riittävän määrän. Minä en anna viinaa yhdellekkään joka on arvioinut janonsa väärin.

Vierailija
32/32 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en juo niitä. Niitä kertyy kun ei ole jano. Ja ei, en anna juopoille jos pyytävät. Ainahan on niitä kämppiä mistä saa hakea pullon lainaksi kun omat loppuu, mutta olen tehnyt selväksi että täältä ei saa. Ei ole kukaan tullut ruikuttamaan. Minä en avusta juoppoja pyrkimyksissään. Jos jollain on jano huolehtikoon, että ostaa itse riittävän määrän. Minä en anna viinaa yhdellekkään joka on arvioinut janonsa väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän