Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Tunteet miehen tyttäreen
14.04.2011 |
En voi sietää miehen exää, ja nyt olen alkanut tuntemaan samanlaisia tunteita miehen 13 vuotiaaseen tyttäreenkin. Hän muistuttaa äitiään hyvin paljon :(
Kommentit (3)
josta et pidä? Hän on syntynyt viattomana siihen maailmaan ja lopputulokseen että vanhempansa eivät pysy yhdessä. Jos et kykene välittämään aidosti tyttärestä.. kannattaa jättää myös isä. Mulle tuli paha mieli
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
josta et pidä? Hän on syntynyt viattomana siihen maailmaan ja lopputulokseen että vanhempansa eivät pysy yhdessä. Jos et kykene välittämään aidosti tyttärestä.. kannattaa jättää myös isä. Mulle tuli paha mieli
Alue: Aihe vapaa
yritä muistaa se. jos jokin luonteenpiirre on samanlainen kuin äidillä, se ei ole tyttären "vika" (ei se tosin ole kenenkään vika muutenkaan) vaan hän on joko perinyt tai oppinut sen äidiltään. keskity niihin piirteisiin, joita hänellä on isältään, eli mieheltäsi, se voi ehkä auttaa pitämään tytöstäkin enemmän.
tosin 13-vuotias on muutenkin hankalassa iässä. aina sitä ei äitinäkään pidä omista murrosikäisistä, vaikka heitä rakastaisikin. joten ei tunteesi ole mitenkään väärä tai paha. kunhan muistat, että sinä olet teidän välisessä kanssakäymisessä se aikuinen.