Syötkö omia eritteitäsi?
Kommentit (51)
Onkohan tälle tavalle joku vieraskielinen hieno sana? Ite vedän kaikkee muuta paitsi kusta ja paskaa. Myös kumppani ruvet yms menee.
Ei ole tapana, mutta joskus ruuassa voi olla paskan maku, silloin syytän tehtaan pääluottamusmiestä...
Söin kerran menkkaverihyytymän. Ihan uteliaisuudesta vain.
Vierailija kirjoitti:
se sisältää paljon hyviä aineita, ja maistuu suolavedeltä. Ja räkätauti on sitä onnenaikaa, ei ainakaan ole ruoasta pulaa. Kaikki räkäklöntit (keltaiset varsinkin ovat oikein maukkaita) niistetään ruokalautaselle, ja päivän mittaan siihen voikin kertyä pari desiä soppaa. Se on hyvä vielä lyödä mikroon lämpenemään niin avot, helppo, taloudellinen, ympäristöystävällinen, luontoasäästävä ja luonnollinen kurmee ateria on valmis.
Oli pakko käydä oksentamassa
Kyl muaki oksettaa aika paljon ajatella et syöt jtai mustapäitä tai valkovuotoo. HYI
Otan omia touhutippojani sormenpäähän ja nautin suolaisesta aromista neliovisen Bemarini takapenkillä.
T: Niko Petteri
Vierailija kirjoitti:
siis kun tässä ketjussa parikin jo ilmoittanut syövänsä. Hyi helvetti!
Suuseksi on sitten varmaan hyi helvetti potenssiin 10.
Vierailija kirjoitti:
niin on pakko polkaista päivä käyntiin omalla paskapökäleellä. Näin saan maksimoitua oikean ruuan hyötysuhteen, kun sen syö kahteen kertaan. Pidän henkilökohtaisesti kiinteästä pökäleestä kuin löysästä "mämmistä", koska semmoisen syömiseen tarvitaan lautanen ja lusikka ja sitä ei voi paskantaa suoraan kädelle. Uloste on itseasiassa mielestäni raikasta ja ravitsevaa.
Nyt tekemään raikkaita voileipiä.
Kyllä kaikki menee, paitsi uloste tai virtsa. Jokin raja hei!
Siis wtf oon 13 enkä oo ikinä eritteitä tai itseeni syöny.... En kynsiä, räkää, valkovuotoa, talia, enkä mitään muutakaan.... EN OO EES PURRU KYNSIÄ!!! Ja te aikuiset ootte?? Olin ihan oikeesti yllättyny ku avasin tän ja luin.... Hyi saatana, mutta jokaisen oma päätös.... Tehkööt mitä haluaa, en tuomitse ketään.... Tosin mä rupia saatan hampailla irti repii mut en muuta, enkä tod syö niitä!