Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsalainen nettikauppa smilebutiken.se kokemuksia?

Vierailija
14.04.2011 |

Ihan vahingossa tällaisen sivun löysin ja sieltä vielä sellaisen takin mitä lapselle haluaisin tilata. Nooh ruotsinkielen taiko aika heikko, mutta ymmärrykseni mukaan toimittavat eu:n maihin. Oisko kenelläkään kokemuksia, onko luottettava sivuosto?

Kiitosta :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin itselleni Didriksonsin takin ja tuli useamman kymmenen euroa halvemmaksi kuin täältä kotomaasta ostettuna... :) Maksoin luottokortilla, ei ongelmia. Tilasin lauantaina ja takki oli täällä keskiviikkona. Ainakin minä voin suositella...

Vastaus vähän "jälkijunassa" mutta voi apua olla silti...sinulle tai jollekin toiselle.. :)

Vierailija
2/5 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää kokemuksia. En ole ap mutta aloin etsiä didrikssoni takkeja ja tuolla näyttäisi olevan melko edullisesti. Maksaako palautus jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautus tai vaihto maksaa 15 euroa, mutta ilmeisesti muuten siis rahat saa takaisin. En ole palauttanut, mutta näin ehdoista olen ymmärtänyt että vaihtaa ja palauttaa kyllä saa, kunhan maksaa nuo Suomeen lähetyksen kulut.

Vierailija
4/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri itsekin mietin uskaltaisko tilata. Lähinnä palautus juuri epäilyttää, jos on vaikka väärä koko niin saako rahoja takaisin? Onko kokemuksia?

Vierailija
5/5 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut. Olen useamman takin tilannut ja on tullut muutamassa päivässä. Ei minkäänlaisia ongelmia. suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan