Tunnustus:Olen yli kolmekymppinen nainen ja ihan koukussa bigbrotheriin. En ole seurannut ohjelmaa alusta lahtien, vaan addiktoiduin vasta pari viikkoa sitten.
Olenkohan ainoa " kääkkä" , joka seuraa ohjelmaa? Onko muita samassa tilanteessa olevia? Myös nuoremmat BB-intoilijat saavat vastailla. Kiitos, että sain jakaa tämän kanssanne. :)
Kommentit (15)
Miten voi olla reilua Minnaa kohtaan että häntä on voinut äänestää jo sunnuntaista asti ja Timoa vasta tästä päivästä, kyllähän se on sitten jo melkein selvää kumpi voittaa kun on alkuviikon jo voinut äänestää. Ja joku ketä halusi pitää Kathyn sisällä ja siksi äänesti Minnaa niin ei välttämättä tässä tapauksessa haluakkaan Minnaa ulos vaan Timon ja on jo ehtinyt äänestää monta kertaa Minnaa..
valistakaa tyhmää...
Vierailija:
Miten voi olla reilua Minnaa kohtaan että häntä on voinut äänestää jo sunnuntaista asti ja Timoa vasta tästä päivästä, kyllähän se on sitten jo melkein selvää kumpi voittaa kun on alkuviikon jo voinut äänestää. Ja joku ketä halusi pitää Kathyn sisällä ja siksi äänesti Minnaa niin ei välttämättä tässä tapauksessa haluakkaan Minnaa ulos vaan Timon ja on jo ehtinyt äänestää monta kertaa Minnaa..
valistakaa tyhmää...
Luulen, että asiaa selvennetään jossain välissä joko BB-extrassa tai nettisivuilla.
Onhan se epäreilua, kun joiden rahatkin menee hukkaan. Tuleekohan Kathy Talkshowhun jossain vaiheessa?
Paljon avoimia kysymyksiä :-)
Myös hän alkaa vähitellen innostua BB:sta. Että minulla on kotona ihanan vapaa tunne, kun ei tarvitse tätä salailla.
Voidaanhan me vanhukset keskustella täällä " paheestamme" !
Eka viikkona katoin noin 10 minuuttia ohjelmaa ja haukuin sen penkin alle. Ootas kun kerran katsomalla katoin yhden jakson niin seuraavana päivänä oli pakko katsoa toinen ja kolmas ja neljäs ja nyt oon ihan koukussa. Unissa olen kuule ollu siellä itekkin ja Timon kanssa käyty väittelyitä. Kävipä mieheni jopa treffeillä Terhin kanssa ja vedin semmoset raivarit että...oksat pois :)
Välillä menny kyllä vähän ylitse tämä BB- innostus.Onneksi lapset pitää jalat maassa :)
Näin tasavertaista kummallekin putoajaehdokkaalle.
2
Aivan ihania juttuja kirjoitit vastaaja nro 12! Mä en ole vielä nähnyt unia talosta, mutta kai sekin aika kohta koittaa. Meillä tosiaan mieskin seuraa jonkun verran ohjelmaa, joten välillä jopa keskustellaan " talon" asioista.
Ihanaa, kun saa rentoutua BB:n parissa ja unohtaa hetkeksi huolensa! Oikein terapeuttista, ainakin minulle.
Olen katsonut miltei kaikki jaksot alusta lähtien. Viime viikolla, kun oltiin perheen kanssa subtv:n ulottumattomissa mummon luona, jäi monta iltaa väliin. Ja minä soitin siskolle Helsinkiin ja kysyin, mitä talossa tapahtuu... Ou nou.
Mies vastustaa bb:ia ihan periaatteesta, mutta tunnistaa kuitenkin talon asukkaat nimeltä:)
Ja ovat olevinaan niin sivistyneitä ja fiksuja. Molemmilla arvostettu ammatti... Musta on hienoa, että ihmiset osaavat näyttää särmiään ja eivät ole liian tiukkapipoisia tietämään Matti Nykäsen uusimpia käänteitä tai Bb:n henkilöitä.
Minä myös viihdyn festareilla ja muissa sähäköissä paikoissa. Humppaluoliin mua ei saa ikinä!
Ja..olen AMK-koulutettu hoitaja
ja koukussa myös. Kaksi jaksoa vain jäänyt katsomatta ja lisäksi minulla on 24/7 käytössä..
mies ei seuraa, mutta ei minun sentään tarvi salata tätä koukkua mieheltäni ;)
Paljonko se maksaa jos ottaa sellasen?
minä olen 41v, parhaat kaverini ovat 39v ja 40v. Ollaan jopa niin koukussa että lähdetään sunnuntaina Talk Showta katsomaan:O
Että kyllä me kääkätkin...Eikä muuten tarvii mieheltä salaa katsella! Sekin seuraa ja jollei ehdi katsoa niin kyselee tapahtumista.
Mäkin seuraan ohjelmaa, mutta en ollut " mukana" ihan alusta saakka.
Mun kummi joka on 42-vuotias seuraa myös, eli et ole vanhimpia katsojia.
Ja onhan kilpailija Minnakin 38-vuotias! =)