Kyllästynyt polttamaan
Olen niin kyllästynyt tupakan polttamiseen. Monta kertaa olen lopettanut, milloin raskauden takia, milloin muuten vaan nikotiinitableteilla tai ilman.
Millä tästä oikein pääsee eroon kokonaan ja lopullisesti? Tietoa on ja mielikuvitusta myös (osaan kuvitella sairaudet ym. joita tupakka aiheuttaa, mutta nehän ei tietenkään _minua_ kosketa).
Kommentit (4)
kuukaudessa saatan poltta noin 10pvää ja yksi aski menee tuona aikana. tupakan haju tekee niin pahaa, enkä halua lasteni näkevän enempää esimerkkiä. kyllästynyt olen. kai se on vaan sisukkuudesta kiinni, sitä meiltä ei taida tarpeeksi löytyä :(
Monasti yritin lopettaa vaikka millä konsteilla mutta ei auttanut... En edes raskaana olessani saanut lopetettua. Mutta yhtenä aamuna heräsin ja jostain syystä ajattelin että en koskaan ole polttanutkaan...Heitin sit tupakit ja tarvikkeet menemään ja jos edes vähän himoitti tupakka vähättelin vain tunnetta ja ajattelin mitä ne tupakoimattomat ihmiset aina minun polttaessa tekivät... Tiedän kuulostaa järjettömältä mutta toimii...
Olen rajoittanut tupakoinnin tiettyyn paikkaan eli kodin terassille. Töissä en polta koskaan.
Tuokin on jo yksi tapa vähentää ja ravoite on lopettaa kokonaan.