Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka jaksaa itsekeskeistä, tyytymätöntä ihmistä,

Vierailija
14.04.2011 |

joka valittaa kotona yksinäisyyttään? Ei kelpaa ehdotukset mistään, märehtii omassa kurjuudessaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan vapaaehtoisesti oleskele tuollaisten lähistöllä, sellainen ihminen syö kaiken energian.

Vierailija
2/11 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos esim. masennusta. Mutta jos tuollainen tyytymättömyys on perusluonteessa, lähtisin lätkimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä märehtijäitä, joille kaikki on suurta murhetta ja epätoivoa. Jos niille yrittää jotain neuvoa niin heti huudetaan, että ei näin voi tehdä ja et tiedä mistään mitään ja ei se toimi.

Umpikyllästynein olen näihin perhepedissä vauvaansa nukuttaviin mammoihin, joiden lapset lussuttaa tissiä vielä vuoden iässä. Sitten uikutetaan, että väsyttää ja tukiverkot ei auta. Kun yrittää sanoa, että jos sen vauvan panis omaan sänkyyn ja lopettais ainakin yöimetykset, tulee kamala kiekaisu, että ei voi kun se tarviiiiiiiii tissiä vielä ja kun en henno sitä laittaa omaan sänkyyn kun se raukka varmaan saa traumoja. Mutta sitten ollaan valmiita nakkaamaan se päiväkotiin heti kun kynnelle kykenee, että äiti pääsee siitä eroon.

Kiitos, että sain purkautua.

Vierailija
4/11 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuunteluaan. Syö energian minusta. Kaikki on huonosti hänen mielestään. Ystävät karkottaa itse, kun joku asia ei mene mielensä mukaan. Aina pitäisi olla tavoitettavissa, kun hän haluaa. On katkera muitten onnelle. Joskus tuntuu, ettei haluakaan muutosta, koska sitten olisi vähemmän naristavaa.

ap

Vierailija
5/11 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaminen helpottaa oloa. Näkemykseni elämästä on semmoinen, että se nykyisellään on niin hyvää kuin voi olla. Siksi en halua muutosta. Mutta koska emme elä paratiisissa, niin aina löytyy valittamista.

Jos joku ei mua jaksa, niin ei tarvitse pitää yhteyksiä.

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka väittävät olevansa onnellisia ja tyytyväisiä.

Vierailija
6/11 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mitään ohjeita saisi antaa. Tämäkin älähtää heti, ettei ystävien tehtävä ole neuvoa ja ettette tiedä hänen kannaltaan asioita tai hänen kurjuuttaan. Ettei kellään muulla ole noin paska tilanne.

Kun aikani kuuntelen noita ja mikään neuvo ei kelpaa, alan uupua.

Mikä olisi ulos pääsy tuosta tilanteesta, kun kaikki on pielessä ja itsehän karkottaa kaverinsa käytöksellään, eikä tule ketään vastaan.

Vierailija
7/11 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttäviä, koska he eivät todellakaan tunne todellista tilannetta. Lisäksi he usein ymmärtävät ihan päin p:tä sen, mitä heille kertoo.

Mitä perhepetiin tulee, niin käytin sitä itse, kun lapsi oli pieni. Ja kyllä, en kadu, koska minusta se oli paras mahdollinen ratkaisu, vaikka olikin niin rankkaa. Lapsi ei ole koskaan pelännyt nukkumaan menoa, ei ole saanut kauhukohtauksia eikä herännyt huutaen painajaisiinsa. Läheisen turva on pienelle hyvin tärkeää.

Vaikka tuo aika oli raskasta, en kadu sitä, koska omasta mielestäni toimin oikein.

Joku ystävä koetti mulle sitten selittää, että jos lapsella ei ole vaihetta, jolloin hän herää painajaisiinsa eikä uskalla nukkua omassa huoneessaan, niin häneltä jää jokin oleellinen kehitysvaihe kokematta henkisesti. En usko tuohon. Oletan tämän ystävän olleen vain kateellinen.

Vierailija
8/11 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imemään 10 kertaa yössä niin on sitten fiksu ja pitää turpansa kiinni, eikä vedä siitä suurta draamaa ja loukkaannu jos joku sanoo, että lopeta se yösyöttäminen.

Jotkut valittaa vain saadakseen huomiota kun ei elämässä ole sitä koskaan saaneet.

ärsyttäviä, koska he eivät todellakaan tunne todellista tilannetta. Lisäksi he usein ymmärtävät ihan päin p:tä sen, mitä heille kertoo.

Mitä perhepetiin tulee, niin käytin sitä itse, kun lapsi oli pieni. Ja kyllä, en kadu, koska minusta se oli paras mahdollinen ratkaisu, vaikka olikin niin rankkaa. Lapsi ei ole koskaan pelännyt nukkumaan menoa, ei ole saanut kauhukohtauksia eikä herännyt huutaen painajaisiinsa. Läheisen turva on pienelle hyvin tärkeää.

Vaikka tuo aika oli raskasta, en kadu sitä, koska omasta mielestäni toimin oikein.

Joku ystävä koetti mulle sitten selittää, että jos lapsella ei ole vaihetta, jolloin hän herää painajaisiinsa eikä uskalla nukkua omassa huoneessaan, niin häneltä jää jokin oleellinen kehitysvaihe kokematta henkisesti. En usko tuohon. Oletan tämän ystävän olleen vain kateellinen.

Vierailija
9/11 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka märehtii yksin kotona omaa kurjuuttaan.

Mutta minusta tuntuu oikeasti todella kurjalle, enkä tiedä enää mitä tässä tekisi.

Olisi edes joku joka jotain ehdottaisi, antaisi jotain muuta ajateltavaa.

Mutta ei minulla ole juuri ketään. Ei ole koskaan ollutkaan.

Mies lähti menemään typerien väärinymmärrysten takia, että se siitäkin sitten.

Tiedän toki että minulla yksi todella hyvä syy jatkaa eteenpäin, mutta en tiedä mistä aloittaa.

Vierailija
10/11 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttäviä, koska he eivät todellakaan tunne todellista tilannetta. Lisäksi he usein ymmärtävät ihan päin p:tä sen, mitä heille kertoo. Mitä perhepetiin tulee, niin käytin sitä itse, kun lapsi oli pieni. Ja kyllä, en kadu, koska minusta se oli paras mahdollinen ratkaisu, vaikka olikin niin rankkaa. Lapsi ei ole koskaan pelännyt nukkumaan menoa, ei ole saanut kauhukohtauksia eikä herännyt huutaen painajaisiinsa. Läheisen turva on pienelle hyvin tärkeää. Vaikka tuo aika oli raskasta, en kadu sitä, koska omasta mielestäni toimin oikein. Joku ystävä koetti mulle sitten selittää, että jos lapsella ei ole vaihetta, jolloin hän herää painajaisiinsa eikä uskalla nukkua omassa huoneessaan, niin häneltä jää jokin oleellinen kehitysvaihe kokematta henkisesti. En usko tuohon. Oletan tämän ystävän olleen vain kateellinen.

Minulla on viisi lasta eikä kukaan heistä ole ikinä pelännyt nukkumaanmenoa. Yksi heistä sai muutaman kerran kauhukohtauksen josta selvittiin hellästi herättämällä eikä nukkumaanmeno senkään jälkeen pelottanut. Eli eivät ne ole tarpeellisia.

Vierailija
11/11 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuunteluaan. Syö energian minusta. Kaikki on huonosti hänen mielestään. Ystävät karkottaa itse, kun joku asia ei mene mielensä mukaan. Aina pitäisi olla tavoitettavissa, kun hän haluaa. On katkera muitten onnelle. Joskus tuntuu, ettei haluakaan muutosta, koska sitten olisi vähemmän naristavaa. ap

Tällaiset ihmiset saavat jotakin itselleen siitä kurjuudesta. En tosin tiedä mitä.

On "helpompaa" olla onneton.

Minulla tällainen anoppi.

Ei tällaisia ihmisiä kannata lähteä neuvomaan, eivät halua että olo muuttuisi.

Se itsekeskeisyys on ihan kamalaa, vaikka ymmärrän, että omasta mielestään on mitä ihanin ihminen, ja siksi kärsii (hah).

Mulla ei ole neuvoja antaa, muuta kuin että pitää etäisyyttä jos itse meinaa palaa loppuun.

Ehkä voi sanoa, että "kuulostaa siltä, kuin sulla olisi keinot loppu, jos haluat apua olen tosi valmis auttamaan, mutta mulla ei ole itsellä resursseja kuunnella vain valitusta."