9v poika 147cm pitkä, painoa 39 kg.
Kommentit (24)
Niinpä :) mutta kun ei näytä lihavalta yhtään.mites aikuisen paino. :):) pituus -100. Eli olis 5kg ylipainoa :):) lapsellani on todellakin lihakset mutta ei näy tosin luutkaan.Tässä pikkasen itekki ollaan äimänä :):)
Ootteko ihan tosissaan. Paino pituus käyrä....
Meillä syksyllä 9 v täyttävä poika on suunnilleen saman mittainen ja painaa 33 kg. On kyllä todella laiha, ei mitään ylimääräistä.
Kyllä :) painaa vain noin paljon.Hänen valmentajansa sanoi että joskus vaan jotku painaa paljon .Syy voi olla luuston paksuus ynm perimät.Korostan vielä että ei hän ole sellainen ns tikku,nyt ketään hoikan lapsen vanhempia loukkaamatta :) on vain sellainen vahva jässikkä .:):)
Meidän elokuussa 10v. täyttävä poika 148cm ja painoa 33kg. Paino on - käyrällä mutta niin se on aina ollut.
mun 8,5v poikani 146cm ja 32kg.
Jalkapalloa harrastaa useita kertoja viikossa.
Vieläkö joku uskoo siihen että painavat luut selittävät ylipainon? *hämmästynyt*
Poika 9v ja painoa 46 kg. Pituutta 141cm kamppailulajin harrastaja 4v.eikä lihava vaan aika roteva :):)
Nyt av-mammat kilpailee, kenen muksu on on pisin.
Meilläkin 9v poika, lokakuussa 10v, ja mitat on 144cm/33kg.
147 cm ja 39 kg on erittäinkin normaalipainoinen poika!
t.kouluterkkari
Aika hurjia mittoja, mun pienellä pojalla =)
Pituutta on kyllä neljäsluokkalaisen verran! :0)
Normaalipaino pojallesi olisi 34 kg.
Meillä saman ikäinen poika 145cm pitkä ja painoa 38 kg ja ihan oli mittasuhteet käyrien mukaan kohdillaan.
lapsiinne mitään anoreksiaa. Ap:n lapsi on tosi sopivan kokoinen, ei todellakaan painava.
Miten sun mielestäs tossa voi olla liikaa painoa?
Mulla 12v poika 138cm ja painaa 37kg ja on luuta ja nahkaa.
No, meillä on 2 vuotta ap:n poikaa vanhempi tyttö, yhtä pitkä, kilon kevyempi ja hän on ok. En oikein tiedä pojastanne, mutta aika yläkantissa paino ja pituus..
Todella. Mun 13v on 151cm ja 35kg..