Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako vuotta menee erosta että on valmis uuteen suhteeseen?

Vierailija
13.04.2011 |

Löysin ihanan miehen joka on eronnut noin vuosi sitten. Tuntuu, että hän vielä ajattelee eroa paljon, eikä ole valmis menemään eteenpäin. Kertoo erosta paljon ja on jotenkin utuinen...

Kuinka kauan sinulla meni kunnes pystyit aloittamaan uuden kunnon suhteen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole koskaan katunut, vaikka en ehtinyt tuon mieheni kanssa seurustelemaankaan kunnolla. Luotin vaan vaistooni ja oikeassa se oli < 3

Vierailija
2/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisin löytää uuden suhteen. Ex vielä paljon mielessä ja olen monella tapaa vielä todella rikki erosta. Mutta uskon että uusi suhde tavallaan auttaisi.

Pystyn siis kyllä ihastumaan ja varmasti myös jo rakastumaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä menee erosta toipumiesen 2,5 v ja naisella 3,5 v. Tämä jotain amerikkalaista tilastoa.

Minä en usko, että kukaan toipuu kokonaan erosta muutamassa kuukaudessa. Hän voi näennäisesti päästä erosta yli, kun aloittaa uuden suhteen. Mutta - tutkimukset kertovat tämänkin - kun tämä uusi suhde kaatuu, on eron tuskat tuplasti kamalammat.

Vierailija
4/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sanoa. Jokaisella menee oma aikansa. Minulla meni noin 1 1/2 vuotta, että halusin edes tavata miehiä. Siitä noin 3 vuotta seurustelin :).

Vierailija
5/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmis mihinkään "vakavampaan suhteeseen" eli yhdessä asumiseen ja yhteiskukkaroon, joita pidän perheen merkkeinä.

Vierailija
6/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voi olla, että olet hänelle tärkeä tuossa vaiheessa, erosta yli pääsemiseksi. Ei kukaan voi tietää, kuinka sitten myöhemmin käy, mutta tiedän pari tapausta, joissa se suhde on päättynyt miehen päästyä erosta yli omaan elämäänsä - tai palaamaan exänsä luo...

Vierailija
7/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voi olla, että olet hänelle tärkeä tuossa vaiheessa, erosta yli pääsemiseksi. Ei kukaan voi tietää, kuinka sitten myöhemmin käy, mutta tiedän pari tapausta, joissa se suhde on päättynyt miehen päästyä erosta yli omaan elämäänsä - tai palaamaan exänsä luo...

Vierailija
8/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole koskaan katunut, vaikka en ehtinyt tuon mieheni kanssa seurustelemaankaan kunnolla. Luotin vaan vaistooni ja oikeassa se oli < 3

Ei onnistunut. Olisin tarvinnut yksinoloa.

Vierailija
9/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se , joka jättää on ehkä nopeammin valmiimpi uuteen suhteeseen. Jätetty ei niinkään.

Vierailija
10/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se syveni ja vakavoitui parin kolmen kk kuluessa, mies antoi tilaa minulle käsitellä eroa sen aikaa ja ylikin. Kunnon suhde alusta alkaen meillä.

Anna miehelle tilaa kertoa asioistaan, mutta sano myös, että se on historiaa, eikä asiat kuulu sinulle kaikki, eli älä jää pahan olon purkukanavaksi, jos haluat kunnon suhteen. Itse kerroin ja purin eroasioista enemmän kavereilleni, miehen kanssa katsoin alusta asti tulevaan.

Vierailija
11/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä olisi mulle ollut työsarkaa. Seurustelin ensimmäisen miehen kanssa 13 vuotta, eli olisin tarvinnut 26 vuotta erosta toipumiseen. No, aloitin heti suhteen uuden miehen kanssa, nyt ollaan oltu yhdessä 14 vuotta.

Vierailija
12/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin just oikein muotoiltu tälle palstalle, jossa eronneiden uudet suhteet ovat aina jotenkin myrkkyä. Etenkin, jos niillä eronneilla on lapsia.

Vierailija
13/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ero oli ns. sivistynyt!

Miehet tuntuvat selviävän nopeammin ja wt-naiset ( :

Vuosi on lyhyt aika. Ole varovainen...

Vierailija
14/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin just oikein muotoiltu tälle palstalle, jossa eronneiden uudet suhteet ovat aina jotenkin myrkkyä. Etenkin, jos niillä eronneilla on lapsia.

Kukaan muu ei ole tuominnut uutta suhdetta.

Vierailija
15/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä ja suhteesta, josta eroaa. Ei ole mitään yleispätevää nyrkkisääntöä - jos nyt ei ajatella lainkaan lapsia ja sitä, miten asiat heihin vaikuttavat. Itse olisin mielestäni ollut valmis parin vuoden jälkeen, mutta viisi siinä meni. Nykyinen mieheni tapasi minut kai viikko sen jälkeen, kun sai postissa ilmoituksen eron vireilletulosta.

Vierailija
16/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa niin kauan kuin itse suhde kesti

vanhainkotirakkaus sitten varmaan luvassa, jos elän niin kauan...no hyvää kantsii odottaa, vai?

No ei, joskus luin jostakin, että naisella menee keskimäärin 7 vuotta siihen, että pääsee irti menneestä, jos on ollut kyse rakkaussuhteesta ja lapsia.

Vierailija
17/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ero oli ns. sivistynyt! Miehet tuntuvat selviävän nopeammin ja wt-naiset ( : Vuosi on lyhyt aika. Ole varovainen...

kun toivuin erosta niin nopeasti. Huh, onpa selitys. Eiköhön se ole hyvin yksilöllistä.

Vierailija
18/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootan vieläkin sitä eron tuskaa...

Vierailija
19/19 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. En voisi olla enää onnellisempi kuin nyt :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan