Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni putosi portaat alas:(

Vierailija
13.04.2011 |

Kyllä säikähdin eilen ja pahasti kun lapseni 1,5 vuotta oivalsi miten meidän portti aukeaa ja putosi 8 porrasta alas. Näky ja ääni oli niin järkyttävä että soitin ambulanssin paikalle. Onneksi selvittiin pelkillä mustelmilla.

Otan mielellään vastaan vinkkejä miten portti saisi turvallisemmaksi!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä on ihminen ylihysteerinen jos on ambulanssi soitettu paikalle kun lapsi putoaa portaissa...Tod näk esikoinen ja kannattaa pitää sitä luuria matkassa, sillä soittoja Hätäkeskukseen saattaapi vielä muutama tulla seuraavan 10 vuoden aikana :D :D :D Tiedän kyllä ne aivan järkyttävät kumahdukset kun kallo tärähtää kivilattialle ja meilläkin on tultu rappuja alas kerien ja päälle ym, kannattaa kuitenkin pysyä itse rauhallisena ja tsekata tilanne ennenkuin alkaa hötkyilemään :D

Vierailija
42/43 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kyllä tullut mieleenikään soittaa ambulanssia. Soitin kyllä päivystykseen ja kysyin seurantaohjeita. Käskivät seurata tajunnan tilaa ja sitä alkaako oksentaa, mutta lapsi selvisi ilman mitään vaurioita. T. Se joka "tuomitsi" ambulanssin soittamisen

jossa lapsesta tuli elintenluovuttaja kun putosi portaista... En todellakaan itse tilannetta nakematta tuomitsisi, parempi tehda kaikkensa, tietysti mieluiten ennen kuin vahinkoja sattuu. Meillakin tosiaan on opetettu lapset peruuttamaan peppu edella portaita alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis tottakai jos ihminen on tajuton, veltto, uninen ym niin pitää lanssi soittaa. useimmiten kun huuto alkaa ja happea haukotaan, niin tilanne ei ole niin opaha. ja olen tottakai minäkin niitä otsasarvia käynyt näyttämässä ja seurannut mahdollisen aivotärähdyksen oireita, mutta toi ambulanssi kuullosti vaan överiltä .Anteeks :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi