MIKSI pitää hyväksyä,että mies "himoitsee" muita?
Minä olen nainen, ja täysin rehellisesti voin sanoa, etten himoitse muita miehiä, enkä fantasioi muista miehistä. Rakennan fantasiat oman mieheni ympärille. Miksei sama toimisi miehelläkin?
Kommentit (22)
Himoitseminen on sitä, että tiirataan kiihottuneena/seksuaalisesti muita ja mennään runkkaamaan miettien niitä muita. Jotkut täällä puhuu kauneuden huomaamisesta, vaikka se ei ole himoitsemista!
Minä olen nainen ja ollut hyvin uskollinen ja yksiavioinen, mutta joskus on sattunut et jonkun ihmisen läheisyys saa "kuumottamaan" ihan ilman että itse ajattelen, suunnittelen, tarkoitan yhtään mitään. Kun ihminen on elossa, hän saattaa "syttyä" jos se sitten olisi kuvaavampi termi. Ja minusta huomattavampi vaihtoehto kuin tasaantua sinne kotisohvalle. Ihanko luulette et ihmisen tunteet ja reaktiot olis hallittavissa? Ainoastaan silloin kun kaikkea tekemistä ja olemista hallitsee kontrollointi.
Himoitseminen kuuluu minun mielestäni ihmisen perusolemukseen. Se ei tarkoita mitään tietoista toimintaa, että kun nainen näkee miehen bussipysäkillä hän alkaa konkreettisesti mielessään suunnitella okt-lainaa. Yleensä kai ihminen himoitsee sitä, mitä näkee joka päivä, arkisia, tuttuja asioita ja ihmisiä.
En usko että ap ei himoitse, hän ei vain ole tietoinen siitä tai tunnusta/ tunnista sitä.
Viimeiseen kysymykseen: miehet ja naiset ovat hyvin erilaisia olentoja, mies ei ole pieleen mennyt tai virheellinen nainen. Aivokurkiainenkin on miehillä ja naisilla erilainen :)