Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä noita lehtien kylkiäisiä. Siis kuka haluaa tuota krääsää?

Vierailija
13.04.2011 |

Nykyisin ihmisillä on niin paljon jo tavaraa, että miksi ne ei voi keksiä noiden lehtien kylkiäisiksi jotakin muuta kuin kelloja ja huiveja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylkiäisenä on kiva valaisin.

Anna palautetta suoraan lehtien toimitukseen.

Vierailija
2/12 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylkijaiset ovat aivan superhyvia (tai oikeastaan kysessaa on lahja lehden suosittelijalle, mutta suosittelija voi olla irtonumeron ostaja. Yleensa siis merkkaan aitini suosittelijaksi ja tilaan lehden.)

Olen saanut mm. Block valaisimen, Sarpanevan valurauta padan ja marimekonlakanat..

Tykkaan kovasti seka lehdesta etta lahjoista :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikoinaan Pilgrim korusetin. Ja puhun nyt ihan muutenkin tarjoushintaisista lehdistä.

Onko nyt jotain kivaa jollain lehdellä?

Vierailija
4/12 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin vauvalehden, kylkiäisenä muumimuki. Se uusi, vaaleanpunainen. Sosuli? Korut, laukut, huivit, mariskoolit yms eivät kyllä houkuta minuakaan tilaamaan. :S

Vierailija
5/12 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehdet maksaa?

Vierailija
6/12 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain viikonloppulaukun. Hyvä diili, koska tarvitsin sen laukun ja lehti on ok.

Tilasin yhden lehden, jonka nimee en muista. :DDD

Lahjaksi sellainen isohko kukkaro, jonku suunnittelijan, jonka nimee en muista. :DDD

Hinta 19,90. Tämä diili oli ihan hetken innostus.

Molemmat lehdet aion perua heti kun niiden tilausjakso päättyy.

Vierailija
7/12 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeat korusetti tuli lahjaksi kaula- ja ranneketju jotka olisin voinut ostaa kaupastakin sillä hinnalla, nyt sain lehden vielä kaupan päälle. Olen tyytyväinen...

Vierailija
8/12 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettinyt samaa, kuka haluaa viidennen pasminan/kaulakorun/pukupussin tai mitä kaikkea niissä onkin tilaajalahjoina, mutta kaikilla lehdillä on aina samaan aikaan samantyyppisiä tilaajalahjoja. Lahjojen hinnat on vielä vedetty niin ylös ettei kukaan ostaisi sitä krääsää niillä hinnoilla. Pahimpia huijauksia on mariskoolit (niitä pienempiä), joita oli jossain lehdessä lahjoina vähän aikaa sitten, niille oli ilmoitettu arvoksi enemmän kuin iittalan nettikaupan normaalihinta. Kuinka tyhminä tilaajia lehtitaloissa pidetään???

Vierailija
9/12 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tilaan ajoittain naistenlehtiä ja välillä tulen ottaneeksi tarjouksen, jossa on kylkiäinen. Kerran tosiaan on kylkiäisenä ollut esim. sarpanevan valurautapata, joka oli meillä hankintalistalla joka tapauksessa.

Ymmärrän tietenkin lehtitalon saavan valurautapadan halvemmalla kuin minä sen kaupasta. Maksaahan se lehden tilauskin joka tapauksessa jotain, kukaan ei ole vielä esim. vuoden aikaa niitä ilmaiseksi kotiin lähettänyt mulle.

Vierailija
10/12 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tilannut luultavasti jokatapauksessa, sillä hinta 6 kk lehdille (määräaikainen) oli tyyliin 40 e?? Ja ilmestyy kuitenkin joka viikko, joten lehtiä tulee monta. Lisäksi siis Lumenen meikkejä, ripsari, valokynä ja jotain muutakin vielä.. Meikeillä ei niin väliä, mutta ihan kiva kylkiäinen enivei.

Vierailija
11/12 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalehti+muki oli jonkun 29€ 9kk.

Vierailija
12/12 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tosiaan toimituksiin soittako, ei niillä tyypeillä ole noitten lahjojen kanssa mitään tekemistä. Ne on markkinointityyppien juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme