Amerikan tuntijat: mitä teistä tarkoittaa tämä englanninkielinen fraasi:
because number 4 blocks cell-phonecalls
Eli henkilö sanoi, ettei voi soittaa minulle puhelimella Usasta, koska käy noin. Mun numero alkaa 040-...
Kommentit (12)
because number 4 blocks cell-phonecalls Eli henkilö sanoi, ettei voi soittaa minulle puhelimella Usasta, koska käy noin. Mun numero alkaa 040-...
enemman asiayhteytta?
"koska numero nelja estaa kannykkapuhelut.."
asun itse usa:ssa ja ei sano mitaan..?soitan ihan tavallisesti suomeen myos 040 numeroihin
Suomeen soitettaessa kuitenkin pitää laittaa ensin maakoodi ja tiputtaa se eka numero pois...
Muuta nelosta mun puhelinnumerossa ei ole.
ap
Siis +35840...
ettei voi soittaa sulle, kun puhelinnumerossasi sattuu olemaan nelonen... Yeah, right...
ettei voi soittaa sulle, kun puhelinnumerossasi sattuu olemaan nelonen... Yeah, right...
näin!
eihän nyt yks 4 keskellä numeroa mitään blokkaa. joko nyt on joku väärinkäsitys tai sitte tyyppi ei halua soittaa sulle.
ja sillä jotkut estot omassa puhelimessaan? Miehen kaveri kyllä voi soittaa miehelle, jolla myös 040 alkuinen numero...
Tuossa lauseessa ei ole mitaan jarkea.
011 - 358 + sun numero (tiputtaa vaan se eka nolla)
koska on paljon halvempi soittaa Suomesta USAan kuin toisinpäin. KVG Teleale.
jutella sitten kun pääsette siihen keskusteluvaiheeseen???
puhelut ovat sallittuja. Voi olla, ettei kaverisi liittymästä yksinkertaisesti voi soittaa ulkomaanpuheluita. Joiltakin amerikkalaisilta taas voi puuttua tekstiviestinlähetysmahdollisuus, vaikka luulisi että se tulee automaattisesti nykyään kaikille.
ja sillä jotkut estot omassa puhelimessaan?
Miehen kaveri kyllä voi soittaa miehelle, jolla myös 040 alkuinen numero...