Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestän perussuomalaisia, vaikka en allekirjoita kaikkia heidän mielipiteitä..

Vierailija
12.04.2011 |

Mutta asiat on laitettava tärkeysjärjestykseen ja koska meidän perhe on keskituloinen lapsiperhe, vastustan tämän hetkistä maahanmuuttoa, rikollisten kuuluu mielestäni saada rangaistuksia pelkkien sakkojen sijaan jne. niin äänestän perussuomalaisia.

Abortti- ja homovastaisuus on taas käsittämättömän vanhanaikaista ja typerää, mutta ajattelen minun ja perheeni etua seuraavaksi neljäksi vuodeksi.

Valitettavasti en voi "auttaa" äänestykselläni kaikkia joiden asemaa Suomessa pitäisi parantaa (esim. homot), mutta nyt minun on ajateltava omaa etua.

Näin meillä :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuille annettu ääni menee hukkaan. Eivät kuitenkaan suostu ottamaan vastuuta vastaan. Jos korkeita hintoja ja maksuja pitää vastustaa niin kannattaa äänestää demareita. Niillä on myös hieman enemmän näyttöjä asioiden hoitamisesta kuin persujen hieman erikoisemmilla tyypeillä.

Vierailija
2/18 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on protestin ja muutoksen aika ja kun siihen kerrankin tarjoutui tilaisuus, olis sulaa hulluutta jättää se käyttämättä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea vaan.

meillä keskituloisessa lapsiperheessä halutaan panostaa tulevaisuuteen. siksi äänetetään vihreitä. en halua että lapseni joutuvat elämään muukalaisvihamielisessä, ahdaskatseisessa, taaksepäin katsovassa Suomessa.

Vierailija
4/18 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pellejä kaikki tyynni

Vierailija
5/18 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole perehtynyt asiaan.

-ap-

onnea vaan.

meillä keskituloisessa lapsiperheessä halutaan panostaa tulevaisuuteen. siksi äänetetään vihreitä. en halua että lapseni joutuvat elämään muukalaisvihamielisessä, ahdaskatseisessa, taaksepäin katsovassa Suomessa.

Vierailija
6/18 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea vaan. meillä keskituloisessa lapsiperheessä halutaan panostaa tulevaisuuteen. siksi äänetetään vihreitä. en halua että lapseni joutuvat elämään muukalaisvihamielisessä, ahdaskatseisessa, taaksepäin katsovassa Suomessa.

Jos tälle linjalle lähdetään, että koko puolue tuomitaan niin kaikki vihreät on sitten juoppoja viinatrokareita..

http://www.iltalehti.fi/vaalit/2011041213532944_vl.shtml

Vierailija
7/18 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea vaan.

Ydinvoiman kannattajia kun katsoo hallitustyöskentelyä

Vierailija
8/18 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lukemassa sivuilta:

mitavihreatovatsaaneetaikaan.fi

Vierailija
9/18 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

faktista tietoa asioista. Jopa Soini sekoilee asioiden kanssa. Persuilla on ehdokkaina matalakoulutettuja ihmisiä, joilla ei ole pätkääkään tietoa esi. ekonomiasta, jolla kuitenkin tätä maata pyöritetään. Tykkäävät muunmuassa puhua miljoonista, kun hommaa pyöritetään miljardi-tasolla. Persut ne pellejä on. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten tässäkin tapauksessa.

Vierailija
10/18 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti- ja homovastaisuus

Vaan vain ja ainoastaan T. Soinin oma, henkilökohtainen, uskonvakaumukseen perustuva mielipide. Sen suhteen saat olla ihan huoleti.

Homovastaisuus taas voidaan ymmärtää monella eri tavalla; onko homoliittovastaisuus homovastaisuutta? Minun mielestäni se ei sitä ole - ja todella moni muu homomyönteinen on laillasi perussuomalaisten riveissä antamansa äänensä järkevämmän maahanmuuttopolitiikan ja turvallisemman Suomen puolesta.

Terkuin; toinen samanhenkinen lapsiperheen äiti, joiden perheessä myös äänestetään Perussuomalaisia uudenmaan vaalipiiristä, jotta meidän lapsilla olisi turvallista täällä olla ja kasvaa aikuisiksi. =)

Vierailija
11/18 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sinulla on sanoa muutama vihreiden aikaansaama asian, jotka liippaa lähelle minun viestissä ilmi tulleita asioita, niin kerro toki.

-ap-

Käy lukemassa sivuilta:

mitavihreatovatsaaneetaikaan.fi

Vierailija
12/18 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/18 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään kaikkea allekirjoita.

Mutta, vielä vähemmän olen samaa mieltä muiden puolueiden kanssa. Esim. Kokoomusta en voisi koskaan äänestää. Keskustakin on tuottanut vain pettymyksen. Vaikka juuri heidän pitäisi olla maanviljelijöiden puolella. Todellakin olen pettynyt. Tällä kertaa kumpikaan noista ei ääntäni saa.

Vierailija
14/18 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/18 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikoneissa saan aina persulaisen ehdokkaan. Ja olen jo päättänyt, ketä äänestän. Mieheni äänestää samoin persuja. Ollaan ennen äänestetty molemmat demareita.

Vierailija
16/18 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilla on ehdokkaina matalakoulutettuja ihmisiä, joilla ei ole pätkääkään tietoa esi. ekonomiasta, jolla kuitenkin tätä maata pyöritetään

http://www.erkkihavansi.fi/blogi/

http://www.anun.fi/

http://jussiniinisto.fi/

http://www.kristiinailmarinen.fi/

Tässä ihan vain muutama esimerkki uudenmaan ja Helsingin vaalipiireistä, lisää löytyy ihan riittävästi. Samanlaiset ehdokkaat kuin kaikilla muillakin! Lokakampanjasi ei kanna täällä hedelmää - ihmiset osaavat ajatella omilla aivoillaan. =)

Vierailija
17/18 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en äänestäisi perussuomalaisia kuuna päivänä, mutta voin hyvin ymmärtää että joku syrjäytynyt lyöppäri kokee aatteet omakseen. Mutta se, että joku tajuaa ettei kaikki ole vaaliohjelmassa kohdallaan ja silti äänestää, se menee kyllä yli ymmärryksen.

Vierailija
18/18 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella puolueella on jotain hyvää ja jotain huonoa! Valitettavasti vaaleissa on aina se tilanne, että pitää etsi se pienin paha.

Sinä äänestät varmaan kokoomusta?

-ap- (ei syrjäytynyt ;) )

Itse en äänestäisi perussuomalaisia kuuna päivänä, mutta voin hyvin ymmärtää että joku syrjäytynyt lyöppäri kokee aatteet omakseen. Mutta se, että joku tajuaa ettei kaikki ole vaaliohjelmassa kohdallaan ja silti äänestää, se menee kyllä yli ymmärryksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi