Olen pph, eikä minua todellakaan kiinnosta missä lasten vanhemmat
päivisin lasten ollessa hoidossa. Täällä kun ollaan paljon puhuttu, että hoitajat karsastaa vanhempia jotka kotona työttömänä/vauvan kans jne. Voin sanoa, että mulle on ihan sama onko äiti töissä, kotona, shoppailemassa vai missä. Mun palkkani ei siitä isone/pienene, eikä mun työ siitä helpotu/vaikeudu. Mun työ on hoitaa lapset, mulle ei makseta palkkaa siitä, että katkerana mietin, että missähän tämänkin lapsen äiti luuhaa.. Sinänsä olen perheistä ja heidän elämästään (tiettyyn rajaan) asti kiinnostunut, mutta jotain rajaa nyt tähänkin!!
Kommentit (4)
Näinhän se on. Itse teen iltaa ja aamua. Vien jokatapauksessa lapset aamupalalle päiväkotiin.
Saan käydä rauhassa aamulenkillä ennen töihin menoa.
Mieli ja keho on virkeämpi. Mulle on ihan yks hailee jos joku hoitaja näkee mut aamulla lenkillä.
minä maksan hoidosta niin kai mulla on kuitenkin mahdollisuus pitää lapsia hoidossa. Pidän kuitenkin välillä ihan extemporee vapaapäiviä töistä ja silloin pidän lapset kotona. Kerran olis shoppailemassa. hui kauhistus sentään;)
Kesälläkin tulee sellainen tilanne että heinäkuussa joudun pitämään lapset reilun viikon hoidossa mutta joudun kuitenkin maksamaan koko kuukauden maksun.
No, joillakin on moraalia ja joillakin ei.
Ei niin minkään sortin. Ihan kuin suuriakin rikollisia olisivat jos ovatkin kotosalla vaikka lapsi on hoidossa. Jotakin suhteellisuuden tajua näihinkin asioihin.
Sitä minäkin olen aina ihmetellyt, että mitä ihmettä ne hoitajat niitä mammoja paheksuu. Ei se niiden työtä mihinkään suuntaan muuta kuitenkaan oli se lapsi siellä hoidossa tai ei.