Oletko yhä saman painoinen kuin
Kommentit (48)
Olen n. 5 kg kevyempi, molemmat painot normaalin BMI:n sisällä. Ikää ensi vuonna 40.
20 vuotiaana olin n 50kg.
Sen jälkeen olen saanut 3 lasta, ja ikää tullut 15v lisää. Ja kiloja + 7kg.
Mutta ihan tyytyväinen olen. Jos olisin tämän ikäisenä 50 kg olisin ehdottomasti liian laiha.
kun olimme asuneet miehen kanssa vuoden-pari yhdessä... Olin paisunut huomaamatta. Laihdutin ja pääsin normaaleihin mittoihin 170cm/62kg.
Sitten saimme 3 lasta ja pääsin samoihin mittoihin takaisin vasta 30-vuotiaana. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan...
Ainakin suunnilleen (+/- 2 kg). Olen raskaus- ja imetysaikoja lukuunottamatta painanut saman verran 15-vuotiaasta lähtien. Nyt olen 35 v.
voi olla joku kilo vähemmänkin, ikää nyt 44.
20-vuotiaana painoin 44 kg.
Tänään painan 53 kg.
tosin olinkin silloin alipainoinen hippiäinen. Nyt sentään normaalipainon rajoissa.
silloin 52 kg, nyt 69 kg. Edelleenkin olen ihan sopusuhtainen, vaikka 20-vuotiaana olisin ollut aivan kauhuissani pelkästä ajatuksesta, että painaisin liki 70 kg. Paino on tullut hitaasti ja tasaisesti koko kroppaan.
ehkä muutama kilo on enemmän mutta sekin korjaantunee pian. 3 lasta löytyy. Yleensä laihdun helposti ja toisaalta painoa kertyykin helposti.
Olin niihin aikoihin isoimmillani. Elintavat oli surkeat, roskaruokaa, juhlimista ja hyvin satunnaista liikuntaa. Ylipainoa ei ollut, mutta olo turpea ja kunto huono. Otin itseäni niskasta kiinni 22-vuotiaana ja pudotin painoa 10 kiloa, siinä olen edelleen. Ikää nyt 29.
Nykyään painan 4 kg enemmän ja olen jo laihduttanutkin. Aina olen kuitenkin ollut normaalipainoinen.
seitsemässä vuodessa tullut 30kg lisää. Vähän liikaa... Slloin 60kg nyt 90kg.
Silloin en katsonut yhtään mitä suuhuni laitoin..ja toki yksi raskauskin oli jo takana (19v), nyt olen tarkkaakin tarkempi painoni kanssa :) Pituutta 162 ja paino 54kg..ihan ok. 2 kiloa vielä veke, niin sitten on hyvä :)
olen hoikempi.
Painoin 20-v n 5 kg enemmän.
Nyt olen 30-vuotias ja painan 52 kg, pituutta 160 cm.
Siitä on kulunut 24 vuotta aikaa, ja painoin silloin 48 kg. Nyt on jo vähän päälle 60 kg.
Taidan painaa 10 kiloa enemmän, noi.