Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NIVUSKIVUT?? Mistä johtuu

Vierailija
12.04.2011 |

nyt ollu pari päivää tosi kovat nivuskivut molemmilla puolilla ja käy kipeää jos painaa. Voiko olla raskausoire,en kyllä tiedä että olisin raskaana? Käytän tällä hetkellä canesten voidetta hiivatulehdukseen voiskohan liittyä siihen mitenkään?

ONko muilla ollu tälläisiä oireita olis kiva tietää mistä johtuu ja voiko olla jotain vakavaa!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistäkin voi tulla nivuset kipeäksi jos paljon tekee!

Vierailija
2/4 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori pelottelu, mut älä ylläty jos joskus puhkee herpes, tai sit se on sulla vaan piilevänä koko ajan, eikä oireile muuten. Mulla ei ole ainakaan ollut raskaana nivuskipuja. Kun herpes puhkesi niin oli. Poikaysvällä oli nivuskipuja puol vuotta ennen, ennenkä mulla puhkesi. Eli epäilen että oon saanut siltä taudin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sukuelinherpestä mulla ei kyllä ole... Huuliherpes kyllä ollut lapsesta asti.

No mutta niihin nivuskipuihin: mulla tullut sellaista kipua, että ihan hipaisukin tuntunut tosi pahalta, jopa housujen laittaminen ollut tuskaa. Tuntuu, että ne imusolmukkeet tms mitä siinä nivustaipeessa on, olisivat jotenkin ärtyneet. Mulla on yliliikkuvat nivelet, ja lonkan ulkokierto on epänormaalin laaja, mutta syytä noille nivuskivuille ei ole selvitetty. Reumaakaan ei pitäisi olla.

Vierailija
4/4 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä johtuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän