Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että mua ärsyttää tuo YleX:n Jennin puhetapa!

Vierailija
12.04.2011 |

MINKÄ takia niitä SANOJA pitää KOROSTAA niin HIRvittävän PAINOkkaalla tavalla? Voisko välillä puhua normaalisti? Aina sama. "Kun MÄÄ OON miettinyt että MINKÄ takia aina sanotaan että..."

Grrrh.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne on vissiin joku pääsykriteeri, että pitää puhua mahdollisimman ärsyttävästi! Oikeasti, siellä on vuodesta toiseen mitä ärsyttävimpiä ääniä.

Samoin en voi sietää sitä kun radiotoimittajan puheessa paistaa läpi keskisuomi/itäsuomi/pohjoissuomi-soundi.

Vierailija
2/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee siitä mieleen joku pikkukakkosen täti. Nyt LAPSET ette IKINÄ ARVAA mitä SEURAAVAKSI tehdään!! KORISTELLAAN PÄÄSIÄIS MUNIA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan paras! Hän, Ile ja Matti samaan ohjelmaan niin korvista vuotaisi hunajaa :) Jennykin ok, vaikka ärsyttää välillä vähän.

Vierailija
4/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lähinnä siksi, että siitä on tullut jotenkin ylimielinen vaikutelma. Ja puhuu koko ajan niiden muiden päälle.

Vierailija
5/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois kuvitellakaan kuuntelevani mitään mainosradiohöttöä tai keski-ikäisten ohjelmaa. YleX:llä on laadukasta toimituksellista materiaalia, persoonallisia juontajia / toimittajia ja parasta musiikkia. Soittolista vaihtuu viikottain ja sille nostetaan uusia biisejä usein. Sekä Jenny että Aino ovat kanavan parhaimmistoa, olen monet kerrat nauraa räkättänyt heidän jutuilleen. Aluksi (viikonlopuissa) inhosin Jennyä, mutta sitten hän sulatti sydämeni intensiivisyydellään. Ainolle tappo-Töllis-jutut ja hovi-innostus tuovat persoonallisuutta. Pitkään kun heitä olen kuunnellut, niin odotan aina kuittailua Ainon tukasta, Jennyn kissasta ja muita inside-juttuja.

Vierailija
6/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

intensiivisyys on ihan totta! Mulla on välillä päiviä, jolloin en kuuntele Iltapäivää töiden takia ja huomaan, että tauon jälkeen Jennyn kuuntelu on todella mukavaa. Mutta jos taas kuuntelen ohjelmaa joka päivä usean päivän ajan, alan väsyä Jennyyn. Hän on välillä liian päällepäsmäri.

Aino taas on ihana :) Me ollaan vähän samiksia, meillä on sama syntymäpäivä ja tykätään Ruotsin kuninkaallisista :D Ja Ile ja etenkin Matti, aah...

YleX soittaa ylivoimaisesti monipuolisinta musiikkia ja erityisesti illalla kuulee kaikkea muuta kuin soittolistahuttua. Erikoisohjelmien toimittajat tietävät musiikista järjettömästi ja ovat innostuneita asiastaan.

Vierailija
7/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka YleX:llä ärsyttää, on Venla. Typerät jutut, joille se itse hohottaa ja ärsyttävä määkivä ääni. Onneksi on siellä jossain iltaohjelmassa nykyään, siihen aikaan en niin radiota kuuntele.

Vierailija
8/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään meininki on mennyt samanlaiseksi ihanaaihanaaihanaa-scheisseksi mitä Radio Novalta tai NRJ:ltä tulee yhtenään. Samoin nykyään X:lle on tullut huonona tapana biisien päälle puhuminen, ennen tätä oli harvemmin.

Vierailija
9/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee siitä mieleen joku pikkukakkosen täti. Nyt LAPSET ette IKINÄ ARVAA mitä SEURAAVAKSI tehdään!! KORISTELLAAN PÄÄSIÄIS MUNIA!

Vierailija
10/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ärsyttää, niin vaihtakaa kanavaa.

Sillä niistä pääsee!

Vierailija
11/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olikin Ainosta kyse.

Vierailija
12/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä itse asiassa tykkään molemmista.

Paljon ärsyttävämpiä ovat sellaiset hymisijät, jotka kuulostavat teennäisen aurinkoisilta ja hyväntuulisilta koko ajan.

Vierailija
13/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ihan hyvin kuunnella.

Vierailija
14/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ärsyttää, niin vaihtakaa kanavaa. Sillä niistä pääsee!

no onneks täällä saa kirjoittaa mitä vaan. jos sua ärsyttää että joitakin ärsyttää, niin vaihda palsta. sillä näistä pääset.

Vierailija
15/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä itse asiassa tykkään molemmista.

Paljon ärsyttävämpiä ovat sellaiset hymisijät, jotka kuulostavat teennäisen aurinkoisilta ja hyväntuulisilta koko ajan.

kuuntelen mieluimmin ylex:ää kuin jotain ihanaa päivää sulle -imelyyksiä.

Vierailija
16/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Tiedätte kyllä kuka

Vierailija
17/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Tiedätte kyllä kuka