Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalaisia miehiä on Suomessa liikaa.

Vierailija
12.04.2011 |

Taas oli lehdessä uutinen, että afgaanitaustaiset miehet olivat pahoinpidelleet teinityttöjä. Toinen oli lyönyt toista tyttöä kasvoihin kun tämä ei ollut lämmennyt miehen vikittelylle. Tämä tapahtui keskellä Helsinkiä ja päivänvalossa.

Pakko sitä ulkomaalaisten tänne päästämistä on rajoittaa ihan naisten turvallisuuden takia! Meillä on omastakin takaa liikaa väkivaltaisia miehiä, niitä ei ole mitään syytä hankkia tänne lisää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on väkivaltaisia miehiä liikaa

Vierailija
2/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaarallista liikkua tietyissä kaupunginosissa päivisinkään, kun 25-40-vuotiaat ulkomaalaismiehet ovat 90% paikalla olevista. Viimeksi viime viikolla jouduin skippaamaan yhteen kahvilaan menemisen, koska näitä velikultia parveili ja katsoivat minua ällösti (olen raskaana). :( Useamman kerran minulta on tultu vonkumaan seuraa, vaikka 4-vuotias poikani seisoisi vieressä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuitenkaan pahoinpitele naisia. Sama pätee suomalaisiinkin.

Vierailija
4/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyö ventovieraita suomalaistyttöjä turpiin

Vierailija
5/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit-sarjassakin oli kerran tuon tapainen tapaus, ainoa vain että baarissa illalla/yöllä.

Vierailija
6/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaarallista liikkua tietyissä kaupunginosissa päivisinkään, kun 25-40-vuotiaat ulkomaalaismiehet ovat 90% paikalla olevista. Viimeksi viime viikolla jouduin skippaamaan yhteen kahvilaan menemisen, koska näitä velikultia parveili ja katsoivat minua ällösti (olen raskaana). :( Useamman kerran minulta on tultu vonkumaan seuraa, vaikka 4-vuotias poikani seisoisi vieressä!

Vierailija
7/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama koskee muitakin rikollisuuksiin syyllistyneitä ulkomaalaisia.

Vierailija
8/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on väkivaltaisia miehiä liikaa

Ovat vielä kertaluokkaa pahempia kuin omat

Vierailija
9/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljon muutakin pahaa. riippuu tosi siitä , mistä ovat kotoisin, ja kulttuurierojen määrästä suhteessa suomalaisnaiseen.

t. kantapään kautta oppinut ..

Vierailija
10/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättävät sitten naisensa ja lapsensa huonoihin oloihin ja kärsimään heidän tekojen seurauksia.

Vierailija
11/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestäkäähän persuja! ei kiitos mitään muslimimiehiä tänne raiskaa yhtään lisää.... muakin liehittelee n. 20 vuotta vanhempi NAAPURIN musliminaisen miesystävä... siis hyi vittu mikä äijä... tietää et mulla on mies ja 3 lasta, mut eipä se häntä haittaa vonkaamasta mua.... yöööökkk!

Vierailija
12/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ulkomaalaisen miehen vaimo

Vierailija
13/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljon muutakin pahaa. riippuu tosi siitä , mistä ovat kotoisin, ja kulttuurierojen määrästä suhteessa suomalaisnaiseen.

t. kantapään kautta oppinut ..

Missä isä nyt on?

Vierailija
15/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saanut oleskelulupaan jatkoa, koska oli eronnut eikä osallistunut lapsensa hoitoon. Jätti jälkeensä paljon asioita, joista selviämiseen voi mennä hyvin kauan. Näitähän tapahtuu ihan suomalaistenkin keskuudessa, mutta onhan se kumma, kun en ole vielä kuullut yhdestäkään onnellisesta suomalaisnaisen ja afrikkalaismiehen liitosta, ja olen kuitenki nähnyt aika paljon.

En ole ulkomaalaisvastainen, mutta kuulemani tarinat ja omat kokemukseni ovat tehneet minusta tosi epäileväisen. En silti äänestä persuja:)

t. 10

Vierailija
16/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itse annan aina väärän puh. numeron, että pääsen tilanteesta mahd. helposti eroon.

Vierailija
17/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ulkomaalaisen miehen vaimo

että ulkomaalaisia miehiä on täällä liikaa. Emmehän me halua tänne enää lisää väkivaltaa, joten ulkomaalaisia miehiä pitäisi päästää entistä vähemmän koska todistetusti osa niistä on väkivaltaisia.

Vierailija
18/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko niin hullu että pidät kaikkia ulkomaalaisia samanlaisina? Eipä silti, varmasti afgaanimiestenkin välillä on yksilöllisiä eroja, aivan kuten minun ja sinun välillä, vaikka ilmeisesti kumpikin olemme suomalaisnaisia (voi vihne mikä ajatus...).

Vierailija
19/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalaismiehiä. Miehiä voitaisiin tuoda vaikkapa Ranskasta tai Englannista, tai mistä vaan Euroopan maasta tai vaikka Australiasta ja vot kun Suomi-naisen elämänlaatu kohenisi.

Vierailija
20/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi äänestänkin Persuja, jospa olisi edes jonkunlainen mahdollisuus saada tämä pakolais- ja turvapaikkapolitiikka kuntoon.

Se nyt ainakin on varmaa, että nykyhallituksella asiat eivät ainakaan parane.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi