Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskalsin lopultakin avata suuni naiselle, joka juoksuttaa aina koiraansa vapaana.

Vierailija
12.04.2011 |

Nainen on ollut sen verran hyökkäävän näköinen, että en ole arvannut mennä sille puhumaan.

Nyt kuitenkin avasin suuni, kun sen iso koira rupesi vääntämään paskoja porttimme pieleen.

Niinhän siinä kävi, että sain silmät suut täyteen sellaista räyhyä, että heikompaa olisi hirvittänyt. Hirveä ihminen ja erittäin huono koiraihminen, koska pilaa maineen aika monelta muulta "kunnolliselta" koiranomistajalta.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat meinaan myrkkyä koirille.

Vierailija
2/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpaskat eivät häiritse minua yhtään, en ole kertaakaan joutunut niiden kanssa "tekemisiin" lenkillä tai ulkona. Onko tämä Helsingin ongelma?

Asun itse Varkaudessa.

Toisten pihoille paskominen on väärin, mutta teiden varsilla, metsässä, jalkakäytävillä ym ei paskat haittaa pätkääkään.

Myös koirien pitäminen irti on arvelluttavaa, koska koirasta ei koskaan voi olla varma, vaikka se olisi kuinka kiltti ja lutunen lemmikki.

Mielestäni tässäkin asiassa pätee laki: se mikä on laitonta, sitä ei myöskään pitäisi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiikuttanut paskakasan seuraavan kerralla niiden oman portin pieleen tai peräti muovipussiissa postilaatikkoon.

Seuraavan kerran kännykkä esiin ja videokuvaus pyörimään, ei moni kehtaa rähjätä kameralle.

Vierailija
4/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja postilaatikon edessä - ihan suoraan edessä, eli jos hakisi postin seisoi nainen ystävineen paskattamassa koiraansa. jäin seisomaan siihen viereen (huom. koirankakkapussi kädessäni=D) ja odotin, että koira oli tarpeensa tehnyt, kävelin postilaatikon luokse ja pyysin naisia, jotka olivat kääntyneet heti tullessani selin ja nyt jo pika pikaa poistumassa, keräämään kakat siitä pois, jotta saisin postit haettua. toinen naisista kurkkasi syyllisen näköisenä taakseen, mutta molemmat kiristivät tahtia ja jatkoivat matkaansa.

no, keräsin nuo kakat itse ja vein roskiin. äsken kun tulin töistä huomasin saman koiran kiertävän toiselle puolelle tietä talomme kohdalla. tiedä sitten oliko naisella edelleenkään pussia mukana, mutta eipä tuo enää tuohon kohtaan koiraansa paskattanut.

minua tilanne eilen vähän huvitti, enkä siksi heti sanonut mitään, mutta jos olisin huomannut koiran uudestaan postilaatikon edessä, olisin takuulla jo vähän hermostunutkin.

Vierailija
5/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos hakee postin, joutuu astumaan kakan päälle jne.

t.ed.

Vierailija
6/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat meinaan myrkkyä koirille.

aika läjät saisivat syödä että kuolisivat. Ja koiranko vika se on, taas yksi vatipää, näköjään.

Ammu nyt mieluummin vaikka se omistaja, jos murhata joku pitää.

Vierailija
7/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ksylitoli aiheuttaa koiran elimistössä nopeasti veren sokeritason alenemisen eli hypoglykemian. Myrkytyksen aiheuttavan ksylitolin määrä on vaihteleva, koska se riippuu lemmikin painosta. Pienelle koiralle jo muutama ksylitolia sisältävä purukumityyny voi aiheuttaa myrkytyksen, jo 10 purkkapalaa on henkeä uhkaavaa tila isommallekin koiralle.

Vierailija
8/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asut/olet asunut, mutta ainakin taalla meidan kulmilla kaytostavat eivat ole ollenkaan kuvailemasi kaltaiset. Jossain ihanassa, vauraassa, oneglmattomassa lahiossa elama voikin olla tuollaista, mutta kylla ihmisten kaytostavat ovat aika raadollisia taalla "tavallisen kansan" parissa. En tieda onko sekaan parempi, etta kuppi menee nurin pienimmastakin vastoinkaymisesta ja siita taytyy heti alkaa antaa innokkaasti palautetta, kirosanoilla ja joskus aseillakin hoystettyna. Tervetuloa tanne meille!

Vierailija
9/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asut/olet asunut, mutta ainakin taalla meidan kulmilla kaytostavat eivat ole ollenkaan kuvailemasi kaltaiset. Jossain ihanassa, vauraassa, oneglmattomassa lahiossa elama voikin olla tuollaista, mutta kylla ihmisten kaytostavat ovat aika raadollisia taalla "tavallisen kansan" parissa. En tieda onko sekaan parempi, etta kuppi menee nurin pienimmastakin vastoinkaymisesta ja siita taytyy heti alkaa antaa innokkaasti palautetta, kirosanoilla ja joskus aseillakin hoystettyna. Tervetuloa tanne meille!

USAssahan saa ihan vapaasti valita missa asuu.

Vierailija
10/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ulkoiluttajat kiersivät kaukaa. Vaikka olivat tulossa kävelytietä, tekivät joko uupparin tai poikkesivat reitiltä ettei tarvinnut ohittaa meitä. Oletan että nää oli juuri niitä jotka jättää sen paskan keräämättä.

Vähän asian vierestä mut kuitenkin.

Vierailija
11/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinä voitit tilanteen!

Vierailija
12/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on vuosikausia kerännyt rohkeutta ja raivoa ja sitten kerran vuotaa kuppi yli ja hän saa sanottua jotain tyyliin "pidä koiras kiinni, lakikin käskee, äläkä paskata sitä meidän porttiin." Siitä toinen puolestaan vetää herneen nenään ja alkaa räyhätä.

Voi voi.

Millaisia mettäläisiä me suomalaiset olemmekaan verrattuna vaikka ystävällisiin usalaisiin. Siellä ventovieraskin voi sanoa hymyillen satunnaiselle koiranlenkittäjälle, että huomasin kun keräsit kakat, aivan loistavaa. Tai jos joku ei kerää, voi yhtä hyvin mennä sanomaan että hei, et varmaan huomannut, mutta koirasi teki juuri numero kakkosen, ja toinen kiittää ja menee keräämään kakkoset talteen.

Vierailija
13/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli eilen kaksi vanhempaa herrasmiestä juttelemaan kun olin koiran kanssa lenkillä. Siivosivat siinä juuri kakkoja yms. taloyhtiön pihalta. Juttelivat ihan ystävällisesti, enkä vetänyt hernettä nenääni. Tosin minun koirani ei kakkaakaan toisten pihoille.

Vierailija
14/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että uskalsit puuttua asiaan. Eihän se voi olla niin, että koirat paskoo joka paikkaan eikä kukaan uskalla sanoa mitään. Kyllä asiaan pitää puuttua, vaikka saisikin vihat päälleen.

Valitettavasti en ole itse koskaan uskaltanut, vaikka olen monta tilannetta nähnyt, missä koira paskoo ja omistaja ei jätöksiä korjaa.

Ehkä mäkin vielä joskus...

Vierailija
15/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän portin pieleen ei piskit enää pasko. On siinä sellaset viritelmät, että.....Voipi olla et se koira ei pasko enää minnekkää...

Varoitus kyltti on sekä kielto koiran paskomisesta ja pissittämisestä. Poliisin mukaan riittää. Tyhmemmänkin täytyy ymmärtää, että yksityisalueelle ei tulla rikkomaan kotirauhaa.

On siinä muuten nauhottava valvontakamerakin.(ja isokyltti kameran olemassaolosta) Voipi joku saada syytteen kunnianloukkauksesta

Vierailija
16/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso koira rupesi vääntämään paskoja porttimme pieleen.

Vierailija
17/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme talvella vasta tähän muuttaneet ja ei sitä nyt heti ihan jokaiselle mennä antamaan ohjeita käyttäytymisestä. Eikä varsinkaan, jos vastapuoli on niin äreän oloinen, että vastauskin on varma.

Nyt sitten satuin paikalle kreivinaikaan, kun irti oleva koira väänsi kasaa porttimme pieleen ja pääsin sanomaan, kun nainen seisoi siinä edessä.

Sanoin ihan ystävällisesti, ettei pitäisi koiraansa irti ja ettei myöskään sisääntulokohtamme ole paras paikka kakkakasoille.

Joo, ihan turhaan sanoin. Mulle huudettiin, haista sinä akka paska (no, kirjailmellisesti sen haistoin, heh) ja hän aikoo tehdä kuten ennenkin ja koira kuulemma paskoo mihin haluaa, niin kauan kuin ihmisten jättämiä roskia luonnossa.

Hyvä ettei usuttanut isoa koiraansa kimppuuni.

Sellaista vuorovaikutusta.

ap

Yksi on vuosikausia kerännyt rohkeutta ja raivoa ja sitten kerran vuotaa kuppi yli ja hän saa sanottua jotain tyyliin "pidä koiras kiinni, lakikin käskee, äläkä paskata sitä meidän porttiin."

Vierailija
18/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiran paskattamisesta meidän taloyhtiön nurmikolle.

Hän väitti että sille alueelle saa koirat paskoa ja vetosi myös siihen että kun siinä on jo muutenkin niin paljon paskaa. Ei tajunnut asiaa ei sitten millään, käveli vain ylimielisesti pois.

En voi ymmärtää miten tuollaiset saa koiran pysymään hengissä, miten ne tajuaa antaa sille ruokaa ja muuten hoitaa?? Kun eivät tajua yksinkertaistakaan asiaa...

Vierailija
19/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kätevää, soitto vaan tai sähköposti lähipoliisille, niin partioivat alueella väähn tiheämmin ja puuttuvat rikkeisiin.

Itse olen ilmoittanut spaytöhryistä lähipoliisille.

Suosittelen puuttumaan yhteisen ympäristömme säntöjen noudattamiseen, joko itse tai sitten poliisin kautta!

Vierailija
20/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi