Moneeko jaksatte valvoa arkisin?
Siis te jotka heräätte aamulla töihin. Itse herään aamulla kuudelta enkä millään jaksa valvoa yhdeksää pidempään, ärsyttää kun ilta jää lyhyeksi ja on mentävä nukkumaan heti lasten jälkeen mutta muuten olen aivan koomassa seuraavan päivän.
Kommentit (7)
nukkumaan, jo ennenkuin lapset ovat nukahtaneet. Käytännössä vasta lähempänä klo 23
koska silloin käsken teinin pesulle ja sänkyyn. Sen jälkeen tahdon vielä lukea, eli puoli yhteentoista menee ainakin, ja puoli kuudelta joudun heräämään. Teini voi nukkua pitempään, sen vuoksi en sitä ennen kymmentä tahdo pakottaa nukkumaan (ei se kyllä välttämättä heti nukkumaan mene silloin kymmeneltä, mutta omaan huoneeseen, meikit pestyinä ja yöpuvussa kuitenkin, joten toivon sen menevän myös suht. ajoissa nukkumaan)
alan valmistautua nukkumaan menoon. Usein olen nukkumassa puolelta öin. Satunnaisesti vasta yhden aikaan. Minun pitää aamulla herätä 6.30 tai 7.30, riippuen töiden alusta ja siitä kumpi hoitaa lapset kouluun ja hoitoon.
Työni on niin hektistä ja läsnäoloa vaativaa, että en ehdi huomaamaan väsymystä, jos olen edellisenä yönä valvonut pitkään. Väsymys iskee yleensä päivällisen jälkeen kello 16-17 välillä.
Usein torkun Pikku Kakkosen ajan sohvalla, kun pienemmät lapset seuraavat sitä.
katson kympin uutiset, muuten tulee liian vähän unta...
siten herään kuuden jälkeen ilman herätyskelloa pirteänä..
kymmeneltä jos olen ollut aamun töissä. Iltavuoron jälkeen pyrin painautumaan sänkyyn heti kun oon pesuilla käynyt, käytännössä nukkumassa sillon viimestään klo 23. Aamulla joka tapauksessa ylös viimestään klo 7, tenava pitää siitä huolen ;D Töihin on noustava aiemmin jos aamuvuoro on...
menee yhteen, puoli kahteen. Aamulla pitää nousta vaihtelevasti klo 6 tai klo 8 ja väsyttäähän sitä, mutta nukun sitten joinakin päivinä päiväunia kun tulen kotiin. En vain osaa mennä aikaisin nukkumaan sillä olen täysin iltaihminen